![]() |
Fantastiskt Totte! Gledjer meg verklig til det att ruten er ferdig! :Yeah:
|
Ser bra ut som vanligt! Denna rutt kommer ju att motsvara Danskarnas DK2000H. :):tumme_upp:
|
Kanonbra jobbat, ser fram emot när den blir klar. Ska bli skitskoj att köra!
|
Dette ser helt topp ut Totte. Stå på.
Jeg bygger vidre på VBSR4, er nå snart i Kristiansand bilder på Trainsim.no |
Woah.
Helt otroligt.
Grymt arbete! Keep up the good work! |
Helt underbart Totte att se att du är så nära målet. Sitter och väntar på
att du ska få den färdig, med som du säger det är ingen brodska med det. :tumme_upp::tumme_upp::tumme_upp::applad::applad:: applad: jaj69 |
http://cdn.content.sweetim.com/sim/c...s/00020769.gif Tack för trevliga kommentarer. Jag tar lite paus över julen. God Jul! http://cdn.content.sweetim.com/sim/c...s/00020769.gif
|
Ojdå, det blev dubbelpost!
|
Totte, varför tar du inte bort Trollhättan Light? :vetej: du kanske skulle ersätta den eftersom du håller ju på :Yeah:
|
Citat:
|
Totte, kommer Trollhättan 2 ha kontaktledsstolpar alltså med ovaler? :vetej:
|
Citat:
|
Citat:
|
jag hittade tom när jag såg bilderna på nån sida :Yeah:
|
Citat:
|
sidan 127 :Yeah:
|
texturer till Göteborg
men Totte, vem ska ta texturer till Göteborg? :vetej:
|
Citat:
Angående sidan 127, så finns dubbel-oval över två spåren. De andra spåren är industrispår utan kontaktledning. |
Önskar Trollhättanrutten och Totte en God jul & gott nytt år!
Det har gått många år nu, men vi vet vad det är vi väntar på. Och det blir inte mycket närmare verkligheten i en svensk rutt från MSTS :) Lycka te i fortsättningen! /Hälsningar från Oslo! |
God fortsättning allihop och speciellt till Totte som är en sann hjälte, vilket projekt:tumme_upp: Jag älskar att du tar god tid på dig för det syns på bilderna som du har lagt upp här.
|
5 bifogad(e) fil(er)
God Fortsättning önskar Trollhättan_2!
Ja, jag hade det bra under jul och nyår. Har nu påbörjat med ruttbygge igen. Visar nu bilder som Linx startar från Göteborg Central och kör mot Trollhättan. Det är några kilometer kvar till Centralen, men sen kommer mer jobb till andra spår mot Mölndal, Stockholm, Hisingen och Bohusbanan, dock bara några km från Centralen. |
Snyggt! längtar!:ber:
|
Snyggt!!:drool:
Lycka till! |
underbart Totte :tumme_upp::tumme_upp::tumme_upp:
jaj69 |
Meget bra Totte, ser frem til du er klar med ruten.
|
Citat:
|
Citat:
eller? :vetej: :rolleyes: |
Citat:
|
jaha, ok :Yeah:
|
Har påbörjat med bygge i Göteborg...
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Jag påbörjade nu i Göteborg Central, för att lättare bygga ihop till norra sidan. Här är en bild som Göteborg växt lite gran. |
Ser mycket bra ut Totte.:):tumme_upp:
|
hallå, Totte går det bra nu? :vetej:
|
Fint!!:):)
|
Mer om Göteborg...
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Jag pusslade lite mer med bygget i Göteborg Central. Placerade ut panoramaobjekt för att undvika för många objekt och slutar med krasch. Är uppe i 1300 objekt hittils och det är hälften kvar att bygga ut i samma tiles. |
Bra Totte!
Det ser kanon bra ut. Bra med bakrunden och att det går att lösa på det sättet. Kommer bli en kanon rutt. Lycka till med fortsättningen. |
Ser bra ut! Ja, använd så mycket bakgrund du kan där. Det ska ju vara en stor stad...
|
Ett tipps när du bygger med många objekt! Blir det för mycket i samma tile, kan det krascha när man sparar. För att undvika detta, åk ut i "vitheten" utanför rutten och spara sen. Jag fick tipset på train-sim.com och det har funkat utmärkt när jag har byggt med många objekt.:)
|
1 bifogad(e) fil(er)
Tack för komentarer och Bönans tips!
Tipsen vet jag redan, fick göra så i Oslo. Visar en bild och jag satt i passagerarestolen i Linx och skådar utsikten. |
Ser bra ut! Vad får du för FPS i Göteborg med så mycket spår?:)
|
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Jag bygger Göteborg fortfarande, det är jobbigt att leta efter objekt som passar. Jag behöver er hjälp att hitta liknande Västgöta Lejon enligt bild. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:08. |