![]() |
kolla så dom verkligen kommer till tåg simulatorn, jag hade liknande problem
om det är mstsBin som spökar kolla dena tråden http://www.e-buzz.net/forum/showthread.php?t=17706 Lycka till! |
Citat:
|
Hej!
Det var den första uppdateringen som spökade. Installerade om den + msts.bin så fungerar det. Hälsar Ante |
Hej!
Har en fråga till, när man installerar msts.bin så finns det en mapp som heter My Route.Där finns en ace-fil,vad ska man göra med den? Hälsar Ante |
Den är bara till om du gör egna rutter och vill att signalerna ska synas på långt håll som i JBJ2
|
1 bifogad(e) fil(er)
har fått Regina här i skåne nu :p
så jag började på en liten ommålning |
Vill inte verka petig. MEN, ska ni göra ommålningar på reginan så meddela gärna oss skapre först. Och se sen till så att alla readme filer liknande alltid medföljer från originalet.. Det har jag nu sett att det varken gör i Transitio eller i X60 målningen.
|
Hej!
Saknar den nya versionen. (Man kan fortfarande bara ladda hem betan.) X-tåget och Skånetrafiken ommålningarna, Är dom färdiga? Att skapa vita rutor + combined power handle är en smal sak, men jag kan inte få spakarna att röra sig. Om jag får tillåtelse skulle jag kunna fixa dom vita rutorna + combined power handle. |
Hej!
Finns den nya versionen att ladda hem någonstans? :) Hittar bara betan.. :vetej: |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:30. |