![]() |
1 bifogad(e) fil(er)
tack för trevliga kommentarer!
Citat:
nu är det bara innerväggar plus lite osynligt att göra klart, sen är vagnen klar för nästa paketsläpp. |
Citat:
http://www.jvmv2.se/forum/index.php?...read&id=109055 |
Slänger du in dem i Trainz så är problemet löst, där har jag en F1 md1902 som väntar... :D
|
Citat:
|
Tja, jag har väl byggt igenom större delen av SJ's egna teakvagnshistoria, men DF5 är något jag inte byggt. Dessutom så är det ju inte helt fel med lite fototexturer att blanda upp mina/Jannes med. :rolleyes:
|
Ska du komma med DU loket?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag har kollat igenom den här tråden ordentligt - IGEN. Finner dina snygga Mas-vagnar (som bygger på Robbans).
Du skriver att det är hans original-vagnar till MSTS. Var har du hittat dem och kan man få tag i dem idag? Jag har aldrig sett några Mas-vagnar till MSTS. Själv håller jag på att konvertera några från Trainz (är troligen LAn:s) men det är jobbigt... |
Jo, det är Robbans fina mas-vagnar, det enda jag har gjort är att konvertera dom till RW.
Jag minns inte var dom fanns för nedladdning på MSTS-tiden, men jag har ju uppläggningstillstånd från Robban så Mas-vagnarna i MSTS-version kan jag lägga upp någonstans så dom blir tillgängliga för OR-folket... :) "Någonstans" är lika med Banbyggarna, så snart vi har möjlighet till det. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:56. |