![]() |
Citat:
Jag har utfört de olika punkterna ovan och provkört. Jag har inte fått några felmeddelanden och det är bra. STL-koppel och Couple-command har jag däremot inte fått att fungera tillsammans. Jag är tacksam för din hjälp och ber om ursäkt för att jag tog i lite för mycket i förra inlägget. Till sist: Min Trainz Version är TS2009 3.1 och build 41844. Hälsningar Owe |
Citat:
|
Citat:
När det gäller couple kommandot så är det ett känt problem. Jag har också nämnt det någon annanstans på forumet. Men en lösning kommer. Här kan vi bara skylla på föraren som har fått ta på sig ansvaret att vara både klarerare och "kopplare" också. Jag menar inte dig, utan den inbyggda förararen med s.k. Artificiell Intelligens. |
Citat:
|
Citat:
|
Uppdatering
När jag försöker installera
STL Common Source 3.12.4.b3.cdp så kommer följande upp Warning: Skipped previously installed asset 'STL Common Source 3.12.3' Måste man avinstallera den gamla först? Samma gäller STL Trainz Monitor 3.12.4.b3.cdp Warning: Skipped previously installed asset 'STL Trainz Monitor 3.12.3' |
Citat:
Men för säkerhets skull, så kan du ju spara dom gamla som cdp-fil någonstans på hårddisken och sedan ta bort dom ur CMP, för att sedan installera dom nya. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:33. |