![]() |
Citat:
Som en riktig gamer skulle säga " sömn är överskattat" Positivt: har haft en riktigt bra vecka, fyllt 17, fått snygga kläder, haft kul med vännerna och sett Avatar, som faktiskt överraskade mig, det var en riktigt bra film, och The saboteur som jag fick på 17års dagen var ett riktigt grymt spel. Synd bara att mobilen är på god väg att ge upp men det är ett framtida problem. |
Nu har jag äntligen jullov!:)
|
1000:- i julbonus på lönen samt ett Åhlénspresentkort på 450:- och lite andra grejor i julklapp från jobbet. :tumupp:
|
Citat:
Det där är ju helt normala arbetstider. 6-14 är ju bara åtta timmar. Själv brukar jag jobba 10-12 timmar de dagar jag arbetar, och har absolut inga problem med det. Det är kanske dags för dig att hitta ett nytt jobb? |
Citat:
Jag vill jobba för pengarna och jag anser inte att jag kan utföra mitt jobb till 100% klockan 06.00 på självaste juldagen! |
Citat:
//Simon som är på jobbet 5.30 såväl julafton som annandag jul, utan att klaga. |
Det blir mycket, mycket övertid idag:D Började 07.00 imorse, lunch blev det 15.20, så ska iväg om 15-20 minuter igen. Återstår att se hur länge jag måste köra ikväll, inte klar i Åre by än och inte ens börjat med Tegefjäll och Duved. Det slängs mycket wellpap såhär inför jul...
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag har nu köpt en ny kamera, efter att ha varit utan sedan i somras.
Back in business!!! :tumme_upp: |
Citat:
|
Det är tekniskt sett julafton, så god jul :)
|
Citat:
|
Citat:
Hur som haver får du betalt för det, och då är det ju bara att tacka och ta emot. Det finns många som skulle gå över lik för att få ett jobb i dessa tider... |
Citat:
(Hoppas du förstår poängen i det jag menar).. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:56. |