![]() |
Citat:
|
Citat:
Er ganske ny, Krøderbanen-delen kjører den godt! TAKK FOR DEN BANEN OGSÅ!!! Bra jobb og håper det kan bli til Oslo😉 |
Noe fremdrift? :) :D
|
Citat:
|
2 bifogad(e) fil(er)
Hei, etter at min forrige harddisk gikk til dundas mistet jeg alle TS-filene. Etter at jeg installerte TS på den nye harddisken mangler jeg kun to ting. Stasjonsbygningen på Haugastøl og museumsbygningen på Finse mangler. Alt av filer som kreves har blitt installert. Scenery Density er satt til 10/10.
|
Hej traindriverS!
Har du hämtat Bergensbanen_Assets? Det borde innehålla allt. Jag ser även enl. bilder om marktexturer. Du saknar newS Terrain-Texture. Hämta och installera den. |
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Jag tror det kan vara detaljnivå är låg. Du kan höja i Routeeditor enligt bild. Du rör med muspekaren och gamla lokstallet syns, dubbelklicka den och ändra nivå till minst 5. Samma sak med stationshuset. |
Citat:
|
2 bifogad(e) fil(er)
Då blir det filer jag kommer att skicka över här!
Extrahera dem till Assets-mappen. |
Citat:
|
Citat:
Menar du newS-terrain textur? http://www.klemund.de/RailSimulator/...by_newS_v2.rar |
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Bra att du fick TerrainTextur på plats.
Ibland kan vissa objekt inte visa sig p.g.a. detaljnivå enligt röda pilen jag visar. Dubbelklicka stationen så ser du ruta till höger. Visar nivån 1 så syns det inte, ändra till högre siffra minst 5 eller mer. Filen jag bifogade ska huset synas vilket det gör på min dator. |
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:58. |