Citat:
|
Mycket snygg bild/bana Kristian :)
|
Tack ska ni ha.:)
|
Citat:
Det ser mycket snyggt ut Kristian! :) |
5 bifogad(e) fil(er)
Citat:
|
Citat:
|
riktigt härliga bilder, blir verkligen 30-50-tals känsla i bilderna nu med de äldre stolparna :)
/Tomas |
Instämmer! Mycket mycket snygga trevliga bilder!
Har själv fått förmånen att betatesta Tomas nya kontaktledningspaket och har precis samma erfarenhet som ekankal. Mycket snygga stolpar, bryggor och ledningar. Och ett riktigt bra, snabbt och smidigt system med en namnkod så det går fort att få dit önskade namninställningar på stolpar och bryggor:) |
Mycket snyggt ekankal ;)
Din bana kommer verkligen bli populär när den släpps :) |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Vagnarna ska föreställa Shimmns. Bilderna som du syftar till. Är sidokort från Rocos variant, som jag har klistrat in på texturen. Har även gjort ett försök, med en riktig vagn från sidan. Finns inte för nedladdning än. Har inte varit helt nöjd med resultatet tidigare, men börjar bli smått nöjd nu. Sen får jag försöka skriva ihop något mail och fråga om ett tillstånd, för att släppa ommålningen. Har för mig, att orginalvagnen kallas för Toldo eller nått på DLS |
Även jag måste väll passa på att berömma Tomas för hans minst sagt fantastiska arbete med kontaktledningsstolpar och bryggor.
Även jag är betatestare av dessa och jag får väll också bidra men någon bild när jag fått iordning på alla linor på min bana. Ekankal's bana är skitfin! (får man säga så? ;) ) Jag vill dock anmärka på att du vänt en "Livsfarlig ledning" skyllt bakochfram. (se bild 4) Ta det inte för hårt bara. Alla gör sina minimala misstag (och andra har för mycket fritid som hittar dom) :) |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:39. |