![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Rail Drivern kom idag så jag ska åka ut till Blackeberg, till UPS där de har sitt lager. Det tycker jag är positivt! :)
|
Har beställt en ny dator med bl.a
XFX Radeon HD 4890 1GB GDDR5 Seagate Barracuda® 7200.12 1TB Corsair Value S. DDR3 1333MHz 2GB CL9 Gigabyte GA-MA785GT-UD3H, Socket-AM3 AMD Athlon II X4 630 AM3 Chieftec Super Series 650W PSU :tumme_upp: Tror ni den funkar till RW :rolleyes: |
Citat:
|
Fick mitt XFX 5850 XXX kort i går, efter lite fixande flyter allt riktigt fint, förutom TS09 där det verkar vara en konflikt med drivrutinerna, men jaja, sak samma, nu kan man njuta av alla sina favorit spel utan några problem alls, synd bara att jag måste köra med öppet datachassi på grund av dålig vent ;)
|
Igår var jag på GameStop på Entré, jag var klantig nog att backa in i en provisorisk hylla. Jag hörde hur någonting ramlade ner, och när jag vände mig om för att plocka upp det så såg jag att det var RW! Och självklart fick den följa med hem! :D
|
Citat:
|
Citat:
|
Tydligen varit medlem i Gratisgodis ett tag, så nu blev det 11 st godisar "på leverans". :D
|
Hej!
Måste fråga ang. gratisgodis. Hur fungerar det? Ingen ger väl bort godis gratis!? :eek::vetej: |
Citat:
och som jag minns det från när jag var medlem var man tvungen att få flera steg innan man kunde få en godis. Och ibland blir man lurad av företagen, så om du blir medlem, så läs alltid ordenligt villkoren för varje företags hemsida, annars kan det t.ex hända att du godkänner att du vill ha ringsignaler från jamba i en månad (vilket är onödigt och kostar pengar) |
Citat:
|
Min dator är äntligen påväg :tumme_upp:
Är lite osäker dock, den KANSKE kommer imorgon, men jag är osäker på hur det funkar. Annars kommer den på måndag :) Hoppas verkligen att man kan hämta den imorgon. För att då har det tagit exakt 2 veckor sen jag beställde den och jag har tid att testa den ordentligt innan skolan börjar :) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:46. |