![]() |
trevlig midsommar, Totte, och trevlig helg på er alla! :Yeah:
|
:) En riktig fin sommer ønskes dere alle :):)
|
Totte, går det bra med rutten? :vetej: vilken område jobbar du med i rutten? :vetej:
|
Citat:
|
Motorvägbygge
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Jag bygger lite då och då beroende på väder. Jag bygger motorvägar vid Kvillebangården, knepigt bygge. Visar nu bilden. |
Ser meget bra ut Totte. Gleder meg:tumme_upp:
|
Det är otroligt hur snyggt det kan bli med en 10 år gammal simulator. Och Totte, när du släpper rutten så blir det till att leta efter MSTS i butikerna! :)
|
Bohusbanan mot Säve
7 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Ja det går lite långsamt med bygget. Jag har hittills byggt Bohusbanan mot Säve där spåret tar slut. Massa byggnader, industrier och vägar har lagts ut. Till sist ser ni Golf. |
Citat:
|
Bravo!:tumme_upp:
|
Meget bra Totte.:tumme_upp::tumme_upp:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Tack alla för fina komentarer! Jag la mer hus och vegetation. Det blir bättre på den lilla Bohusbanan. |
Bravo!:tumme_upp:
|
Hur går det?:)
Tjena totte:)
Jag undrar hur det går med bygget, och vart du är nu (i byggprocessen)? Hur lång tid tror du det är kvar, längtar väldigt efter en release?:tumme_upp: Lycka till, och jag följer arbetet noga:Yeah: //Bourne94 |
Citat:
Som du ser bilderna av Bohusbanan, den håller jag på med ända till Säve. Sen bygger jag vidare förbi Sävenäs mot Jonsered. Sen är det svårt att bedöma när rutten blir helt färdig. Under hösten kanske. |
1 bifogad(e) fil(er)
Tack alla de 170 som har läst!
Här kommer en bild på golf utanför spåret. |
Wow, du tänker på detaljerna! Snyggt!:)
|
Ser otroligt snyggt ut! :)
|
allting ser snygg ut, bra jobbat!
|
Ser mycket bra ut. Längtar till hösten!
|
Hei fine bilder. Jeg syntes du er veldig flink til å lage ruten. Gleder meg til å teste denne fine ruten når den kommer ut.:grin::tumme_upp::applad::ber:
|
Tack alla fina komentarer, det uppskattar jag verkligen. :)
|
3 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Här kommer ytterligare från Bohusbanan. Pussgurkans berömda X9 glider förbi sjukhuset enl. sista bilden. |
Det ser verkligt och fint ut! Bra jobbat Totte!:tumupp:
|
Snyggt!:tumme_upp:
|
dagarna går fortare! bra jobbat! :Yeah:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Ja, det var ett tag sen och bygget går framåt. Vid slutet av Bohusbanan har jag gjort ett litet berg som slut av spåret. Tåget kom backande med hög fart och kraschade mot lilla berget. |
Trevligt att höra! Tågen kraschar på rättså mysko sätt i MSTS... ;)
|
Citat:
Kul att det börjar närma sig den stora dagen, längtar som f%n nu även om det är ett litet tag kvar!:Yeah: Bra jobbat:applad: |
6 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Visst är det kul att tåget kraschar, men aldrig i verkligen. Visar bilder igen som jag håller på bygger. Jag tog Paprikatåget på kvällen från Säve mot Gbg. Njut av bilderna! |
Ser bra ut som vanligt, väldigt snygga träd på sista bilden!:tumme_upp::godnatt:
|
Härligt att se fler bilder Totte! :tumme_upp:
|
Citat:
Länge sen du komenterade sist. |
Hej Totte :D
Snyggt som vanligt :tumupp: Kommer att bli en riktig rysare till rutt. :tumme_upp: Ha det så gott i regnskurarna. Mvh.Traingoal |
bra jobbat
kämpa på bara!! det går bra!! jättekul och spännade :Yeah: längtar att den ska släppas i höst :Yeah:
|
2 bifogad(e) fil(er)
Tack för varma komentarer!
Visar nu Sävestationen, nästan färdig. Jag tar paus ett tag nu. |
Citat:
|
Strongt jobbat Totte :).
En paus lite då och då är nog bra, för att hålla inspirationen kvar på topp :). |
Ser finfint ut!:tumme_upp:
|
Kan bara hålla med alla positiva kommentarer, du är verkligen fantastisk Totte:tumme_upp:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:28. |