![]() |
Citat:
Ja, västkustbanan slutar vid Mölndal och stambanan slutar efter stora bangården (minst 35 spår i verkligheten) huuuu :eek: Går det lägga så många spår utan att få låg frames? |
Broder,
Visst känner vi igen oss, ett jättejobb har du redan gjort. Lika mycket återstår, En eloge och en hattlyftning från en gammal järnvägare som längtar efter att ge sig ut med gamla Ngt 71610, Lärje-Kornsjö(Alanbru), multade Hg2 80 axlar..... Lycka till!!! LasseJ |
Citat:
Men så länge håller jag med om att det räcker med att bygga till Mölndal och Sävenäs. Det tar ju annars extra tid att bygga ännu längre. Men vad det blir i slutändan är upp till dig. Lycka till med byggandet av Kronsjö-Göteborg:)! |
Citat:
Javisst detta känner man till:) Det är ju mängder med spår genom hela Göteborg och runtomkring, även vid Olskroken där de olika banorna går ihopa...Sen ute vid Mölndal, där ligger, om jag inte minns helt fel, spåvägen tätt intill SJ:s spår...Hur blir det där? Sen för övrigt "Keep Up The Good Work"... MVH Kenneth |
Citat:
|
Citat:
|
"Ja, västkustbanan slutar vid Mölndal och stambanan slutar efter stora bangården (minst 35 spår i verkligheten) huuuu Går det lägga så många spår utan att få låg frames?"
Kan ju fejka flertalet av spåren. Antingen måla på marktexturen eller använda dumbtracks... |
Citat:
Oki, ja det kanske är jag som inte har minnet med mej....Jag har visserligen åkt där både med tåg och spårvagn men som sagt ibland så sviker minnet en... MVH Kenneth |
Citat:
|
Citat:
|
TAck totte för ditt enorma bygge..
Hur får du reda på hur spåren går i GBG? Är lite intresserad imed att ja bygger i Locomotion |
Växer sakta men säker...
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Jag har kommit en bit med många växlar och spårbitar för att passa in. |
Citat:
Fan vad najs det ser ut :D Good work, Totte! |
Meget bra Totte. Jeg gleder meg.
Og så for du ha en riktig God Jul. |
Hei Totte fine bilder. God Jul. :D
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:21. |