![]() |
Citat:
|
Citat:
http://test.phototrans.eu/images/pho.../27/436797.jpg |
Aha... Det är så på alla bussar.. Jag noterade det ute i Täby också. En scania omni med "klar för trafik" som destination. Trodde att jag såg samma buss 3 gånger idag men det förklarar ju saken att alla bussar går skyltade så.
Undrar vad det beror på... |
Datorhaveri har jag hört
|
Hur kan alla datorer havererat samtidigt? För alla bussar har väl varsin?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Ja, vad ska man säga? Brustna hjärtans höst har tågat in i Jämtland.
Ett flertal vänner, inklusive mig själv, har plötsligt brutit upp med sina pojk- och flickvänner de senaste veckorna. En del relationer längre än de andra. Winnerbäck utnämnde hösten 2003 till Brustna hjärtans höst, och det får nog bli vad hösten 2011 utnämns till. Ingenting som förstör ens liv, man kommer alltid ut ur det i sinom tid men när det pågår är det mörkt och grått, just som hösten... |
Usch, sånt är inte kul Dson. Beklagar. Själv har man nyss kommit hem från en kul helg i Malmköping, sena kvällar (som igår, då sov vi 3-6 ungf. :rolleyes:). Jag, T och M-L har jobbat tekniskt (jag tycker trafiken är tråkig, teknikarbete är så mkt mer firare). Nu, efter 3 timmars hemfärd är helgen slut. Nu längtar man tills nästa sommarläger! :) (vi var väl ca. 7-10 ungdomar på Museispårvägen Malmköping, så lite ungdomar är vi allt)
|
Körde en gammelvagn (C14) och fick kolla kopplen 2 gånger. En i Tensta och en i Rinkeby.. suck..:tumner:
|
Är förkyld. :(
|
Citat:
|
Stefan Liv. Du kommer bli saknad!
Alla tankar till din familj! |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:36. |