![]() |
Hej!
Som jag alltid har sagt på detta forum: "Keep Up The Good Work" :tumupp: :) MVH Kenneth |
Lite mer status...
1 bifogad(e) fil(er)
Här har jag gjort mycket igår och idag! Hittils 500 spårobjekt på samma tiles. Har försökt hålla ner antalet så möjligt.
|
Ser riktigt fint ut detta:) mkt imponerad!
|
Mer status...
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Nu har jag kämpat mä spårläggningen mot Sävenäs bangård. Har gjort två st vändskivor med lokstallar. :) |
HUr vet du hur spåren går totte?
Finns det ngn karta på det här på nätet? |
Citat:
Citat:
Eniro var kartan, sa Bull... |
Ja, jag använder Enirokartan och det är mycket bra hjälp. Jag har dessutom fått hyttfilmer av Erik. Jag har även varit på en del platser och fotograferat och fått bilder av forumvänner. :)
|
Nu blev jag ännu mer imponerad :D detta ser riktigt bra ut.
|
Citat:
För det verkar som om Västra stambanan slutar vid ungefär där Sävenäs station ligger. Eller har jag helt fel? |
Äntligen!! Hemtraktens bana!!! :D:)
|
Citat:
|
Blir det nå´t slags loop där då?
Jag beundrar dig, och andra här, som orkar lägga så mycket energi och lust i ruttbyggandet. MSTS vore ganska tråkigt om inte ni fanns. :tumupp: :tumupp: Vänliga hälsningar, Uffe. |
Citat:
|
Citat:
|
Gantrys och bryggor...
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Den här gången är det gantrys tur. Jag börjar använda Tjalles bryggor och gantrys. Jag autoplacerar inte, utan jag placerar dem på rätt sätt så det ser verklig ut. Här är bilden. Obs! Kolla bryggorna som träffar tråden på rätt sätt. Tåget rullar sakta genom Älvängen. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:01. |