![]() |
Citat:
Om du har TRS06 så måste du troligtvis ha SP1 installerat för att det ska fungera. Du kan också prova Ra-loken för TRS04, då dessa borde fungera även i TRS06. Hör av dig om något är oklart. mvh .... Mats |
Citat:
|
Citat:
När jag går in i CDP och ska lägga in Ra loken och 40-talsvagnarna så är det en gul pussel bit med ett frågetecken. |
Har precis laddat ner och installerat i TRS2006.
34 st filer, om jag har räknat rätt för Ra och vagnar. Inga gula pusselbitar eller nått annat meddelande. Nu ska jag käka lite och sen provköra. Vet inte vilket som blir mumsigast. |
Citat:
Du skriver att du precis gjort en ominstallation av TRS. Har du installerat innehållet på STW's CD-skivor än? mvh .... Mats |
Tack alla inblandade!
2 bifogad(e) fil(er)
Ännu ett mycket läckert tillskott till fordonsparken och som kommer att ge ytterligare guldkant på körningen.
Jag bockar och bugar! Håkan |
Oj:D
Det har jag ju inte gjort. Ursäkta mig:o |
Citat:
Mycket Snyggt:tumupp: Ra 992 på "Gamla CST"?(hittar bara på för skojs skull:D) |
Citat:
|
Bron antar jag!;)
Tror att bron föjer med i någon rutt som du får köpa om du vill ha. Rätta mig ifall jag har fel. |
MEN FAN O HANST MOSTER!M jag får ej några pantografer ?! vad ska jag göra ddom kommer ej vilkae det jag sak ha till ra loket ??
|
Citat:
|
Citat:
Som jag skrev här ovan (inlägg #80) så använder sig loken av en av STW's strömavtagare (kuid:36713:57030). Jag vet inte riktigt var den finns att få tag på, men troligtvis så följer den med någon av Svenska Tåg-skivorna. .... Mats |
Hej!
Kul att ni gillar loken och vagnarna. Jag är väldigt tacksam över att Robban och Dalle låtit mig använda deras skapelser för att göra detta möjligt. :) Bengan: Jag hoppas att du räknat till 35 filer, annars blir jag orolig. ;)
Ha det bra .... Mats |
Citat:
Glömde räkna in mätvagnen varje gång. Man tackar och bockar för Ra:n och alla vagnar därtill. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:32. |