![]() |
Hmm...svänger höger från väg 117, vid Putsered, från Hässleholm sett...får de vibbarna iaf.
|
Ser väldigt misstänkt ut som Putsered. Kör över järnvägen och du kommer fram till riksväg 117.
|
Ska jag behöva dela ut 200 poäng?
Nej, Erik hann ju först. Putsered är rätt. Därför lägger jag ut en svårare bild. Vart är jag och vart är jag på väg? http://i168.photobucket.com/albums/u...DSC3569kop.jpg |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Rätt landskap iallafall :p |
Citat:
|
Citat:
|
Schulle:
Du får sluta med dessa enkla gåtor. Ganska enkelt att se att man är i utkanten av Västra Klagstorp, Tygelsjövägen kör du på. :grin: |
Tygelsjö, på väg mot Trelleborg...
|
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Nu är det min tur eftersom jag vann för ett tag sen. Nu frågar jag var står den fina 60-tals Mercedes 220SE. Det räcker med stadens namn. |
Vi kanske ska låta Schulle få säga om rätt svar angivits innan vi går vidare :)
|
Jadu, rätt är nog V Klagstorp, strax i Tygelsjö och på väg mot sydkustens andra metropol, Trelleborg. F ö väldigt tidigt på morgonen och detta underbara klara väder. Ljuvligt!
Hmm, enkel? Ska jag leta upp en grusväg i mörkaste Småland för att få till det svårare? ;) Jag är sugen på att klura till det lite med en ny, men Erik eller Fredrik har ju rätt att lägga upp en. Vad säger killarna? |
En vild gissning...
Kan det vara Vadstena? |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:02. |