![]() |
Nu hänger jag inte riktigt med ? Jag använder STLMotorVehicle som "Basskript" till spårvagnarna men likt fbnt lastar dom passagerare även om dörrarna är stängda eler "dörrlös" sida vänd mot perrongen ?
Jag kommer snart att ladda upp M25 som väl är den mest "sofistikerade" jag byggt hittils. Du är välkommen att testa och se om något kan förbättras. Du vet var jag finns ! |
Citat:
|
Citat:
"likt fbnt lastar dom passagerare även om dörrarna är stängda eler "dörrlös" Funktionen är inte implementerad ännu och har aldrig funnits i STL Script Library. Jag hade bara ett förslag, att man kanske kunde lägga in funktionen där. |
Kan man med andra?
Kan man bara skylta om dessa eller kan man det med alla? http://www.geocities.co.jp/curoka3/o/swe-lgot801.gif
|
Citat:
|
Hello,i like the GS M23 and M25 but is there a pantograph for height 5,6?.
The rest are neither low and high |
1 bifogad(e) fil(er)
Depends what you mean by 5,6. If you mean 5.6 m above ground then the
5_3 panto is right. If you mean 5,6 m above rail then you need one 5_6 panto, which isn't made yet, but is easely made. Edit: I've made one 5_6, will you please test if it's OK to the M25 Mustang. If it is I can fix equal ones for the M25 and M5 in the future. |
Is there any 5,6m pantograph for the M23 or M5
(I'm not a fan of 2 axled trams so the m5 is unnecessary) M25 is my favorite... |
Yes,i meant 5,6m above rail
Wait,LAn,do you know what is the most common tram catenary yet?. I downloaded trams from this website http://www.ptram.eu/index.phpthe They have tram catenary for 5,6 possibly... 5,7m is for the RUSTRAM catenary right?. Russian trams have seperate catenary height but the trams are amaizing and realistic but a bit complicated catenary Some trainzers have 6,4m height instead,the wires are mady by motorman1066 and silversmith Please help me how tall is this ptram catenary?. http://www.ptram.eu/download.php?news_id=268 |
PTrams catenary is 5_6, Rustram is 5_7 and thoose pantos are available in the Download-thread.
Edit: former reply was wrong !? Now I've uploaded 5_6 variants of all pantos in resp. thread. I hope this will cover all possible catenary heights !!?? |
THANK YOU!.
since most trainzers that have tram routes are mostly 5,6 (5,7 if you're Russian) comment on the trams...: When the trams will use auto numbering?. |
Oh yeah,i don't get it what FHytt means...
Does that mean the tram has doors on two sides?. (Thanks to 1967 in Sweden) |
Citat:
|
so VTrafik is for LHD right?.
Please i got a problem about the M23 trams!. It cannot work despite the script is already installed When somebody make a stockholm tram?.(The old 4 axled ones...) |
Oh yeah what is the tram's interior?.
i seem to can't find it... can you all show me where is it?. |
If some (only 2 units)M25's work
how come the others don't? I am currently confused about the dependcies system in this website... |
Citat:
|
The M25 most of them don't work well except the one with the number 554
|
vet inte om jag är ute och cyklar nu men var inte "två rum och kök" helt ihop bygd så man kunde gå igenom hela vagnen? :vetej:
http://www.ringlinien.org/fakta/m6.asp ser ut som man tog bort plattformen i ena änden på varje vagn och byggde en mitten del däremellan? |
Be more specific please!!!
Citat:
|
Citat:
Det är bara så svårt att få ledvagnar att se bra ut i skarpa kurvor. Dessutom får ju både motorvagn och släp byggas om i ena gaveln och mittvagnen i båda. Jag gjorde mittvagnen utan koppel först och kortkopplade till de andra två, men det såg inte bra ut det heller. |
okej då är jag med :) nej har testat lite led spårvagnar och är inte ens lite lätt att få till det i ledet i trainz blir allt från springor till utstickande ledändar...
|
GS S27 Släpvagn Htrafik fungerar inte med kommandot öppna/stäng dörrar.
|
Citat:
Det är föraren som innehåller dörrkontrollen (Driver-command) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:26. |