![]() |
1 bifogad(e) fil(er)
En bild från min rutt.
|
:tumupp: till både Slash & alex. MVH. ekankal.
|
5 bifogad(e) fil(er)
Lite svenskt på Ostalgie_II (Epoche_5) = inget eget bygge.
|
Finns där snart ingen bana som snart är klar och som man kan ladda hem och köra lite ? :)
|
Citat:
@ Bengan: Sjukt snyggt där! |
1 bifogad(e) fil(er)
Vad nu då? Pendeltåget till Tumba har kört väldigt fel. Skäms, SL!:p;)
|
Snygga bilder. Fin natur Kristian. Bengan......Kanon. Är rutten värd att lämna burken på en natt för att tanka hem ? Såg att den var på nästan 20 MB och mitt firstclass har gått ut. Sen... kan inte låta bli att vara lite avundsjuk på flisvagnarna ;) . MVH. ekankal
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Länk direkt till tråden nedan. http://www.e-buzz.se/forum/showthrea...ghlight=tunnel EDIT: Läs hela tråden. Har för mig att det flöt upp fler saker som man kan ladda ner. Än vad som är i första inlägget. |
7 bifogad(e) fil(er)
Lite svenskt på en annan tysk bansnutt.
Banan heter DB-Projekt och det finns några varianter till. Som andra har byggt vidare på. Bansnutten är gjord för TRS2006. |
Trevliga bilder. Har själv routen nedladdad. Följde med en hel del smått & gott på den. MVH. ekankal.
|
8 bifogad(e) fil(er)
Jaha, då var det dags igen. Tjatgubben är tillbaka med ett nytt gäng bilder. Det slank med några raggarbilar den här gången också. Har byggt några boards till på nya banan, bilderna är från den. MVH. ekankal.
|
7 bifogad(e) fil(er)
Här är lite gammeltåg + ett lok med ett roligt namn. Obs. ingen fotoredigering, loket heter verkligen så. MVH. ekankal.
|
Läsvärt???
Rompetrol |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:04. |