![]() |
Imorgon bär det iväg till dieseldagarna i Ängelholm, och ikväll ska jag och några andra spöa ett annat gäng i brännboll (om regnet försvinner dvs). Dessutom är jag ledig till på tisdag.
Gott liv! :tumme_upp: |
Drar upp tråden lite här med en positiv sak, att idag har vi nämligen hämtat en ny liten hundvalp, eftersom vi fick avliva den gamla för ett par veckor sedan, han var sjuk! Men nu har vi en ny pigg liten krabat som springer omkring i huset! :)
|
Är klar med allt i skolan!
Har problem med att fördriva resterande tid i skolan... Finns inget att göra^^! |
Nyss varit ner till ICA här i Åre och hämtat ut en biljett till Winnerbäcks konsert på Citadellet i Landskrona den 10'e Juli. Be there or be square;)
Nu närmar det sig dessutom Skåne för min del. 12'e Juli börjar jag på ett åkeri i Skåne och ska jobba där i sex veckor, kommer bli hur kul som helst:) |
Har inhandlat ett Nikon 35mm f1.8 :) Är lite missnöjd med skärpan på f1.8 men jag har inte testat det ordentligt ännu..
|
Idag var det avslutning, så då blev det sommarlov! Äntligen... :grin::grin:;)
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag har också skolavslutning på fredag;)
|
Avslutning i morgon, men har varit färdig med allt ett tag nu så det har ju inte varit överdrivet mycket att göra på sistone, så har man ju även äntligen fått tummen ur och börjat övningsköra..
|
Jag älskar Göteborg.
|
Tidigarelagd uppkörning med två veckor, så snart är det "skolavslutning" för mig med. :) Men det lär bli ensamt utan handledare att snacka skit med...
|
14 tusen sköna skattepengar inkasserades igår..
|
Äntligen lov! Och som en trevlig liten början på lovet fick jag mycket bättre betyg än vad jag trodde att jag skulle få.
|
Citat:
Det är ingen heltidsarbetare som får så mycket tillbaka. Något avbrott måste man ha. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:43. |