Citat:
Då har man lite att göra, ett tag framåt. För att se, om man hittar lite mer matnyttiga grejer. |
Citat:
|
Citat:
|
Hej, någon som vet om dessa vagnar funkar i TRS 2004? Jag har kollat men är inte riktigt bekant med språket :)
//Henke |
Citat:
|
2 bifogad(e) fil(er)
Olastad skogsråvarutransportfordonsrörelse (säoiska :D , timmertåg på vanlig svenska) på min blivande inlandsbana. MVH. ekankal.
|
3 bifogad(e) fil(er)
Också 3 till. Inlandsbanan ansluter till stambanan + STENA-tåg i full färd med att klättra berg. MVH. ekankal.
|
1 bifogad(e) fil(er)
Å ännu en till. Pressbyrån vid stationen i Åseda där rälsbussarna på min inlandsbana utgår ifrån. MVH. ekankal.
|
härligt:D vart hittade du pressbyrån jag kan inte hitta den på dls och på ssvenska tågskivorna?
|
Citat:
Trevlig bild f.ö och fint byggt här! :) |
Citat:
|
5 bifogad(e) fil(er)
Bara ett litet godståg, med några Nordwaggons-vagnar.
Har klistrat in ny fototextur på Laaips-vagnen. Frågan om tillstånd skickad till topae "Torsten". Om det är OK att lägga upp den för nedladdning för ca: 10 minuter sedan. Så vi får väl avvakta på svar och se vad som händer. |
Det där var snyggt (som vanligt från dej). Hoppas verkligen att du får positivt svar. Det finns lite plats kvar i godispåsen än :D . MVH. ekankal
|
7 bifogad(e) fil(er)
Snabbast först. Det blev ett par boards till på banan så då blev det några bilder till. MVH. ekankal
|
1 bifogad(e) fil(er)
Det är inte bara jag som bygger på min bana, nu är det nå`n j*vel som håller på att smälla upp ett svartbygge på den också. Bygglov? Inte av mej ialla fall :D .
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:45. |