![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Äntligen sommarlov!!! :tumme_upp::Yeah: Fast om man tittar ut genom fönstret så verkar det vara höstlov... :rolleyes:
|
Rapporterar från min nya pad mitt i city, rätt trevligt att titta ned på alla som går förbi och lyssna på dom som försöker sjunga ABBA just nu :D
|
Fick en check på 2500kr för nått jobb jag gjort för längesedan som jag helt glömt bort. Toppen med pengar som är helt oväntade. Jag gjorde av med mitt sista öre på mitt 35mm så jag är superglad!
|
The halsfluss from hell är nog äntligen nästan över! Skrivs nog ut i morgon med antibiotika i tablettform. :tumme_upp:
|
Jag ock sambon köpte en Canon Ixus 100 IS, som får följa med på diverse festivaler och dylikt i sommar, men även till jobbet senare. :tumme_upp:
|
Citat:
|
Blev antagen för jobbet som ersättande trafikinformatör på trafikledningen i tuben, utbildningen börjar på fredag.
|
Jag fick, trots att jag bara har varit anställd i tre futtiga år, mitt förstahandsval i gruppvalet på jobbet. :) Bara eftermiddagar-nätter med bland annat fem lediga dagar i rad en gång per månad och rätt rejält OB-tillägg. :)
|
Citat:
Och även härligt för dig Sparkfot. |
Äntligen!
Semester och pappaledig till november! Kan njuta av sommaren i lugn och ro. |
Igår kväll ploppade det ut två gossar ur sambons livmoder. Så nu har jag två busar att vara farsa över. ;)
|
Farsa eller fasa ?;)
Grattis är allt jag har att säga! |
STORT Grattis Schulz!:)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:51. |