SVoyager |
2007-09-27 20:28 |
Jag arbetar på den just nu. Jag vet inte ricktigt när den ska vara släppt. Jag behöver lite hjälp med ljud filar (must do some editing) och min vän som kan hjälpa har ingen tid för det...
I dag möter jag honom på arbetet (will try to put a bit of pressure but i dont wanna push him too much or else he might just drop out).
Ändå, istället arbetar jag på några andra saker. Bilder:
Bättre fönster på hytten, har mycket kvar att göra.
www.svoyager.com/files/fonster.jpg
www.svoyager.com/files/gamlavsnyafonster.jpg
Ändrat taket lite för att ge plats på dörrars "mechanism"
www.svoyager.com/files/taket.jpg
Ny headlights texture. Är inte klart med dem. (by the way, i know the textures are screwedup with the logo and evrything. Normal, i always work with "half" the train and then i cut n paste to make the other half, wich then makes textures mirrored like that and i have to manually remap them. It defenatly saves alot of time rather than doing twice the 3d editing work).
www.svoyager.com/files/headlights.jpg
www.svoyager.com/files/moreroom.jpg
Ny data skärm. Texturen är inte klart för jag måste ta bort datum, alla olika "signs", ändra tåg nummer, osv. Mycket kvar att göra men det skulle vara underbart när det ska vara klart.
www.svoyager.com/files/nydataskarm.jpg
V1.2, hmm klart att den ska _inte_ vara släppt 1st sept, kanske i mitten av sept. Jag ska ser vad min vän kan göra och hur snabbt han kan. För tillfället, fortsätter jag med alla dem där saker. I värsta fall ska jag släppa den utan motorljud igen. (at least work is progressing on that end, just longer than expected).
SV
|