![]() |
Hej
Detta ser nice ut Totte:) MVH Kenneth |
Hur går det med byggandet:) ? Nyfiken:D
|
Citat:
|
Citat:
Detta låter intressant...Då kommer de containrar som jag målat om till nytta och de Volvo 245 som jag byggde ochså till någon nytta...:) Dessutom så har jag jobbat på Volvo Torslanda för ett antal år sedan, 1983-1984..Så då undrar jag om du kommer att dra spåren ända dit ut? Det som jag läser "Hisingen där Volvoindustri ligger" läser jag som Volvo Lastvagnar och det ligger/låg (Vet ej om det är kvar där:confused: ) på Hisingen. MVH Kenneth |
Låter fint detta:)
|
Braa!!:tumupp: :D
HISINGE |
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Ja, det var ett tag sen jag publicerade sist. Jag höll på mycket med spårläggninen i Hisinge- och oljeområdet. Till Volvos stora bilparkområde är färdig. Kvar är mot oljeområden. Jag fick av Micke321 bropelare med dubbelgantry i en enda objekt. Jätte bra! Det spar mycket till andra objekt. Visar en bild. |
Dette ser mycket bra ut Totte. Jeg gleder meg. Og takk for aktiviteten og de finne ord om min VBSR-rute.
|
Spårläggningsstatus
1 bifogad(e) fil(er)
Tack för fina kommentarer!
Hu, vad mycket jobb det här. Håller fortfarande på det här områden. Spåren mot containerområde med två stora containerkranar är färdig. Längre västerut kommer storabangårdar och där håller jag på. Jag visar Track View om hur spårplaner ser ut. |
Nice work som vanligt Totte :)
|
Otroligt jobb du lägger ner Totte. Bara rälsläggningen ger mig mardrömmar (och jag gör ju inte ens jobbet!). Bra jobbat!
|
Jädrar det var inte lite spår det. Blir verkligen imponerad när jag ser ditt arbete. Lycka till i framtiden!! :)
|
Jädrar så grymt... Hur orkar du... Det är väl ut till skandiahamnen väll.
|
Citat:
|
Jag önskar er alla här i forummet GLAD PÅSK!
http://www.ani3.dk/paske04/paske220/yg40.gif |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:39. |