Svenska 3D-Tåg - Forum

Svenska 3D-Tåg - Forum (http://www.e-buzz.se/forum/index.php)
-   Trainz - Allmänt om Trainz (http://www.e-buzz.se/forum/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Screenshot Tråd TRS ... (http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=10907)

ekankal 2008-10-19 13:06

6 bifogad(e) fil(er)
Det heter "Banhof Klangen". Ska ruska lite på träskallen och se om jag kan komma ihåg vart man hittar det, ifall igen annan känner igen det och vet. Så det får bli lite fler bilder istället bl.a från jvg-bron över den numera rikskända Ingemarälven (eller var det nån j*vla slalomåkare som blev känd kanske???). MVH. Ekan

Slash2 2008-10-19 20:56

http://i107.photobucket.com/albums/m...Screen_097.jpg
Regionaltåg från Hackberga till Fiskeborg C på Skete C.

ekankal 2008-10-19 21:59

7 bifogad(e) fil(er)
Snyggt Slash :tumupp: . Du verkar ha en j*vla förmåga att fota när det står snygga brudar på perongerna. (mycket snyggare en Dson. F*n, det här börjar ju likna rena mobbningen) Är det verkligen tågen du är ute efter :D :D ? Själv gnetar jag på med min inlandsbana som nu har nått ner till skogsbevuxna marker. Vart lite äldre bilder när Y7'orna och blå/röd/vita T43'or fortfarande var i trafik. MVH. Ekankal

Slash2 2008-10-19 22:06

Citat:

Ursprungligen postat av ekankal
Snyggt Slash :tumupp: . Du verkar ha en j*vla förmåga att fota när det står snygga brudar på perongerna. (mycket snyggare en Dson. F*n, det här börjar ju likna rena mobbningen) Är det verkligen tågen du är ute efter :D :D ? l

Brudarna står ju ivägen för inv.numret!:mad: :mad: :tumner: :tumner: :cool:

ekankal 2008-10-19 22:10

Citat:

Ursprungligen postat av Slash2
Brudarna står ju ivägen för inv.numret!:mad: :mad: :tumner: :tumner: :cool:

Just därför jag undrade :D .

Dson 2008-10-19 22:35

Men vafa....:( vad är detta för mobbing nu då!?;)

Slash, så sjukt snyggt gjort alltså. Och då menar jag inte tjejerna. Fast dom var grymt sexiga! Grrr!:D

Båda två, grymt snyggt gjort!:tumupp::tumupp:

ekankal 2008-10-19 22:54

Citat:

Ursprungligen postat av Marcus Gustavsson
underbart snyggt! och är det Tgojs TMZ lok mitt öga skådar i fjärran?? :D

Hej. Tackar. Hade missat ditt inlägg helt. Nej, det är ett Polskt dieselmonster på besök därav all rök. Polackerna är ju bra på att förpesta luften, syns ju här om inte annat. MVH. Ekan

Henrik L 2008-10-19 22:58

Grymt Snyggt ekankal!! :tumupp: :tumupp: Får snart lust att installera Trainz igen, när man ser dessa härliga bilder :)

Tomas 2008-10-19 23:09

riktigt snyggt ekankal, jag bara häpnar varje gång jag ser dina bilder, du verkar bygga riktigt flitigt :)

/Tomas

ekankal 2008-10-19 23:20

Citat:

Ursprungligen postat av Tomas
riktigt snyggt ekankal, jag bara häpnar varje gång jag ser dina bilder, du verkar bygga riktigt flitigt :)

/Tomas

Man tackar. Kan passa på att säga att klockspelet ringer igen, du vet vad jag menar :tumupp: , storartat.

Daniel 2008-10-20 00:08

1 bifogad(e) fil(er)
En Y7a i skogen.

ekankal 2008-10-20 06:15

2 bifogad(e) fil(er)
Nu har även stambanan hittat ner från kalfjällen. MVH. Ekan

Dson 2008-10-20 06:51

Men droool! Snyggt! Jag får börja sätta fart med byggandet så man kan få upp lite screens också.

Tänk om dygnet hade haft 26 timmar!?:D

vfp420b 2008-10-20 13:27

Mycket snyggt byggt! Gillar verkligen dina byggen! :)

Får jag som glömsk fråga, vart har du laddat ner den röda Desiro-motorvagnen som man ser på fjärde bilden uppifrån i första inlägget på denna sida? Jag vet att jag har haft den i spelet innan min dator kraschade i somras, men nu minns jag inte alls vart jag laddade ner den.

Janne 2008-10-20 13:48

Citat:

Ursprungligen postat av ekankal
Det heter "Banhof Klangen". Ska ruska lite på träskallen och se om jag kan komma ihåg vart man hittar det, ifall igen annan känner igen det och vet. Så det får bli lite fler bilder istället bl.a från jvg-bron över den numera rikskända Ingemarälven (eller var det nån j*vla slalomåkare som blev känd kanske???). MVH. Ekan

Hur f*n bär du dig åt egentligen? ;) Om jag kunde åstadkomma 1/10 av det du gör skulle jag vara överlycklig. Nej, jag får nöja mig med att skruva fast plank och sniffa på SJ RÖD92. :D

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:47.