6 bifogad(e) fil(er)
Det heter "Banhof Klangen". Ska ruska lite på träskallen och se om jag kan komma ihåg vart man hittar det, ifall igen annan känner igen det och vet. Så det får bli lite fler bilder istället bl.a från jvg-bron över den numera rikskända Ingemarälven (eller var det nån j*vla slalomåkare som blev känd kanske???). MVH. Ekan
|
http://i107.photobucket.com/albums/m...Screen_097.jpg Regionaltåg från Hackberga till Fiskeborg C på Skete C. |
7 bifogad(e) fil(er)
Snyggt Slash :tumupp: . Du verkar ha en j*vla förmåga att fota när det står snygga brudar på perongerna. (mycket snyggare en Dson. F*n, det här börjar ju likna rena mobbningen) Är det verkligen tågen du är ute efter :D :D ? Själv gnetar jag på med min inlandsbana som nu har nått ner till skogsbevuxna marker. Vart lite äldre bilder när Y7'orna och blå/röd/vita T43'or fortfarande var i trafik. MVH. Ekankal
|
Citat:
|
Citat:
|
Men vafa....:( vad är detta för mobbing nu då!?;)
Slash, så sjukt snyggt gjort alltså. Och då menar jag inte tjejerna. Fast dom var grymt sexiga! Grrr!:D Båda två, grymt snyggt gjort!:tumupp::tumupp: |
Citat:
|
Grymt Snyggt ekankal!! :tumupp: :tumupp: Får snart lust att installera Trainz igen, när man ser dessa härliga bilder :)
|
riktigt snyggt ekankal, jag bara häpnar varje gång jag ser dina bilder, du verkar bygga riktigt flitigt :)
/Tomas |
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
En Y7a i skogen.
|
2 bifogad(e) fil(er)
Nu har även stambanan hittat ner från kalfjällen. MVH. Ekan
|
Men droool! Snyggt! Jag får börja sätta fart med byggandet så man kan få upp lite screens också.
Tänk om dygnet hade haft 26 timmar!?:D |
Mycket snyggt byggt! Gillar verkligen dina byggen! :)
Får jag som glömsk fråga, vart har du laddat ner den röda Desiro-motorvagnen som man ser på fjärde bilden uppifrån i första inlägget på denna sida? Jag vet att jag har haft den i spelet innan min dator kraschade i somras, men nu minns jag inte alls vart jag laddade ner den. |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:47. |