SVoyager |
2007-10-17 08:45 |
Citat:
Ursprungligen postat av Conny_87
Mja min roll har väl inte vart så stor. !
|
:eek: Neeej!! (on the contrary, your contribution helped alot!! mycket tacksam för det!!! :tumupp: :tumupp: )
--
Citat:
Ursprungligen postat av Romet12
Ju när jag skriver C20 in i Search i Content Manager Plus...
Då kommer det upp en massa C20'or, mest finns det sådna...
|
Måste vara en gammal version av C20. Det senaste version som finns på DLS är v0.9 , använder inte den, använder den som finns på min websida.
--
Hyttens mesh är klart nu. Har "remapped" texturer (SL logo, och några mer). Har färdig 3d arbete på fönster och några mer saker (ändrat lite "sunscreen"), uppdaterat websidan. Fixat allt som fanns att fixa. osv.
Nu behöver jag att arbeta lite på knappars "attachement points" måste rätta dem för knappar har flyttat lite och dems "attachement points" är på fel plats nu så knappar visar genom hytten (duh). Måste arbeta lite på hyttens dörrs animation, data skärmen och strålkastare. Testa allt och sen ska v1.2 vara klart att släppa. pfff, fortfarande en stort del att göra...
Hur mycket tid ska det ta??? Ingen anning. 1-2 veckor?? beror på hur många nätter jag ägnar på det och hur "cooperative" TRS ska vara. Om allt går bra är det möjligt att göra i en vecka men det är bara om allt går bra (och det ofta händer att jag måste kämpa mot några nya bugs....). Men ändå, jag är på "final" phas, ingen nya feature tills den släpps, bara fixa saker.
ni kan också kolla www.svoyager.com för jag har updaterat den men det nya saker som finns där var redan "posted" här i forumet.
SV (trött och sent igen. godnatt)
|