![]() |
er det lenge til del 2 av Trolhätan kommer til Download er skjedelig å kjøre mellom Snadvika og Kornsjø og ikke lenger
|
2 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Svar till Remy är att sträckan Sandvika till Kornsjø blir oförändrad. Jag har börjat med lutningsvisare från Kornsjö. Nu är Mon färdig. |
Har du lagt klart alla spår nu mellan Mon och Göteborg? inkl. alla andra banor. Så det är dags nu att börja på landskapet?
|
Var vänlig och läs tidigare inlägg, tack!
|
Nuså börjar det likna något :tumupp: riktigt snyggt!
|
Flott rute , ser virkelig frem til denne også:D
Blir denne bygget med scailrail også? Mvh lukas |
Citat:
Nej, ingen Scale Rail! |
Mer bildstatus...
5 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Jag kör SJ litt B i skog och mossängar från Mon mot Hökedalen. Fortsättning följer..... |
Snyggt Totte!! :eek: :)
|
Ser mycket bra ut, toppen!
/Magnus |
Ser ju riktigt bra ut:).
En liten synpunkt från mig, kan du inte sätta lite mer vegitation nära spåren? Det ser riktigt kalt ut på vissa bilder. Fast du har kanske inte satt ut så många träd och brukar än? |
Dette ser helt topp ut Totte.:tumupp: :D
|
hej:)
Ser bra ut, håll upp ångan.....heja,heja :tumupp: |
Hej!
Tack för trevliga komentarer! Vi, min fru och jag har varit i Grekland i en vecka och kommit hem inatt. Jätte fint där på Rhodos. Svar till Mattias. Ja, det stämmer om sista bilden är det kalt. Just där blir det högbro över dal med vattendrag. Jag ska så småningom sätta igång med landskapsformgivning och det blir spännande. :) |
Imponerande hur du lyckas ha tid för denna hobby Totte!
Jag har insett att det tar tid och just nu har jag inte mycket tid över, vilket jag dock hoppas på kommer få mer av i framtiden. Mer tid alltså. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:44. |