Ruggigt snyggt det där! Vilket jobb!:D
Bron du använt vid Södertälje Syd, vad heter den?*sätter på gloria* |
Snygga bilder allihopa :)
Men ekan, hur åker man som passagerare? Och vem kör tåget? :P |
Citat:
|
2 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Mer kurvigt förstår jag inte, kolla bild 2. Igelstabron svänger, är det så du menar? Dson, bron heter Lekbrug Approach 2T. Finns i 2,3 eller 4 spår. Jag bygger Södertälje Syd ovanpå den bron. Blir ganska ok, bästa lösningen jag kunde hitta iaf. Hör av er om ni hittar mer konstigheter på mina bilder, tanken är ju att det ska efterlikna verkligheten så mkt det går. |
Snyggt och bra jobbat Henke :tumupp: . Det där ser verkligen ut att kunna bli något. MVH. Ekan
|
Hur lägger man upp bilder här?
Jag tänkte lägga ut på min bana :) |
8 bifogad(e) fil(er)
"Arkivbilder" på några riktiga skönheter. Dg, Ds & Du. "Våran" Jannes betor. Börjar bli en fin sammling träkorgar. Hoppas att bilderna gör att loken kommer till sin rätt. Nu har man ännu en anledning att vara uppe halva nätterna och köra (svenska) tåg. Och ska någon berömas här så är det Janne. Synd att man inte kan maila smörgåstårtor, "di svenske" kreatörerna har gjort sej förtjänt av ett lastbilslass var minst. Sealpower.... Skulle vara en höjdare att kunna hänga på din vagn efter något av dom här loken :) . MVH. Ekan. Också det vanliga PS'et: Plattformen är såklart Tomas. Seriöst nog "Korven" he he.
|
Citat:
|
Citat:
|
Fy f*n, va snyggt.
Jag saknar ord. Denna miljö och din förmåga (ekan), att få till landskapet runt omkring. Är som gjorda för dessa vackra vädrade lok av Janne. |
Citat:
|
Citat:
|
2 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Att det finns många bra banbyggare, som också visar fina bilder från sina banor. Men ekan har lyckats, att träffa pricken över i:et. Svar på Andreas fråga. Gå ner lite längre ner på sidan. Klicka på. Hantera bifogade filer. Ny sida kommer fram. Klicka på Bläddra och leta reda på bilden, där du har sparat den. Klicka sedan på ladda upp. Sen skall allt vara klart, om du har sparat bilden som jpg. |
Citat:
på så sätt spara du plats på den här server vilket Fredrik nog uppskattar att vi gör. :) |
Jag tackar för svaren..
Jag testade det det med img men inga bilder dök upp så det var därför jag undrade hur man gjorde :) Bilderna kommer på söndag :) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:41. |