![]() |
Mer bilder...
5 bifogad(e) fil(er)
Hej på er forumvänner!
Tack för de fina komentarer! Enligt sista föregående bilde kom tåg ur tunneln, då var det inga skog. Nu kommer det på samma plats med tyskt lok Br01 med Orientexpressens vagnar. Ur tunneln rullar tåget genom Haksjöns trakter. (Vindkraften syns och skall tas bort efter placering av milesstolpe). Njut av bilderna! |
Härligt:tumupp: Du är verkligen duktig på att bygga landskap!
/Magnus |
Det ser ju riktigt bra ut. Tågen går i de djupa Dalslandsskogarna.
|
Tack för kommentarer!
Ja, det är lugnt just nu, orsaken jag jobbar med målningen av huset och har även annat att göra nu. När det är dålig väder hemma så bygger jag rutten. Så jag vill önska er forumvänner trevlig sommar och ta´t lugnt. :) |
:) Flotte bilder av din flotte rute:) :)
Ønsker deg og alle dere andre msts venner en riktig fin sommer:tumupp: :) Mvh lukas Norge |
Hökedalen...
4 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Jag byggde landskapet medan regnet öste ner. Hökedalen fyra km före Ed har jag byggt färdig. Här kommer bilderna och njut av. :) |
Hej
Tack för de trevliga bilderna du bjuder på:) MVH Kenneth |
Det ser fortsatt trevligt och bra ut!:)
|
5 bifogad(e) fil(er)
Tack för uppskattande komentarer!
Jag har byggt mer landskap till Ed lite då och då beronde på vädret och min familj. Första bilden kör jag med SJ-Reginan förbi Bråtenkorsningen. Andra vid Grenebacken. Tredje är mellan Bråten till Storgatan. Fjärde är bron Storgatan. Femte är inkörning till Ed station. |
3 bifogad(e) fil(er)
Mer bilder...
I själva stationsområdet. Andra är utkörning från Ed. Tredje fortsättning följer....mot Bäckenfors :) |
Hei fine bilder. Dette ser veldig bra ut.:D
|
:tumupp: Megabra Totte:tumupp:
Flotte bilder:) |
Hei Totte dette ser meget bra ut gleder meg.
|
Hej Totte
Hvor har du fundet SJ-reginaen som du kører med her. Iøvrigt fine billeder til en fantastisk rute. Jeg glæder mig til udgivelsen. Hilsen Erik |
Citat:
Reginan fick jag av Micke som test. Troligen kommer den till download nångång i höst hos BanByggarna. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:41. |