2 bifogad(e) fil(er)
Här kommer jag, en av forumets i särklass sämsta ruttbyggare, i alla fall jämfört med Ekankal;)
Nåväl, två bilder från "Lillflon" som är en mötesstation ca 6-7 km norr om Västå. Rutten är så gott som klarbyggd sett till landskap och elektrifiering till Lillflon. Kvarstår inför ett eventuellt släpp av första delen gör nu att färdigställa Västå, vilket inte är allt för mycket. Sen ska signaler och tavlor ut och till sist väntar jag på att Tomas släpper sina alster och sen kan jag nog tänka mig att få ut det på betatestning...:eek: |
Forumets sämsta ruttbyggare: 1'a plats http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=21110
2'a plats och neråt: saknas kandidater. Forumets bästa ruttbyggare: Delad 1'a plats: Alla som har skitkul när dom bygger och kör Trainz. (Hoppas att min "mobbning" inte tog kol på ditt självförtroende Dson :D :D :D ) Fina bilder :tumupp: . MVH. Ekan |
Mycket Snyggt Dson! :) :tumupp: :tumupp:
|
Citat:
Haha, nejdå, du gjorde mina dagar bara. Kunde varje morgon gå ner till bussen och asgarva...:D Tack båda två!:) |
5 bifogad(e) fil(er)
Här kommer mina bilder från min bana ^^
Det är kanske inte världens bästa bana, men det är alltid något.. Kommentera gärna, jag tar emot både positiva och negativa tankar om banan.. |
8 bifogad(e) fil(er)
Det där såg väl inte så tokigt ut. Bra jobbat. Själv var jag ute och luftade ett par av Jannes betor som förövrigt bygger på Mats 3D-modeller men som fått helt nya "kostymer" av Janne. Dom fick trängas lite med ett Ra som redan var ute på en åktur. MVH. Ekan
|
Ekankal... Vad har du i lön för att bygga så mycket? Jag menar, det där är ju ett heltidsarbete:D Sjukt snyggt som alltid!
|
fantastiskt!!!! går inte att beskriva med ord, en fråga baa, deu har en överjävlig dator va med allt det gräset ? ;)
|
Hänger på i kören. Fantastiskt bygge, Ekankal.
|
Ja, otroligt snyggt ekankal! :tumupp::tumupp:
|
Kan bara säga att jag håller med de förgående talarna... sjukt snyggt :tumupp:
|
Citat:
Marcus....Ang. datorn: AMD 2x2,7 Ghz proc. 4 Gb ddr2 dual channel 800 Mhz minne, 8600 GT med 512 GDDR2 minne och lätt överklockad grafikproc. Realtek HD 7:1 suround. Ingen riktig värsting men det flyter på + att det låter ganska mäktigt när man drar i väg med vissa diesellok om man krämar på lite volymn/bas. MVH. Ekan |
Citat:
|
Tackar så mycket, fler bilder kommer i veckan :)
Snygga bilder ekan ! :) |
Rödbetor
6 bifogad(e) fil(er)
är det inte, men väl blåa, bruna och oranga. Härliga gammla U(var) i nya tappningar av...gissa vem. Plus gammla Ue orange för att visa färgskillnaden mot det nya. (Var väl MOROTEN till dom här BETORNA kanske :D ). Kommer lite närbilder på bl.a dom här skönheterna lite senare. MVH. Ekan
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:33. |