![]() |
Volbeat är det bästa bandet jag har sett live någonsin! Ingen annan konsert kommer i närheten av denna!
Och nu laddar jag inför 80 timmar Maya, funderar på vad jag ska bygga, och vart jag ska hitta material för det. |
Första praktiken ser ut att bli på Tågkompaniet i Borlänge. :) Någon som vet om det finns billigt boende i närheten av stationen?
|
En gammal kompis på en sida jag brukar hänga på, ser ut att blivit aktiv igen. Nu kanske det blir mera kul som på tidigare dar!
|
Grattis Joel! :)
Skönt med studiedag på fredag! :D Mindre skönt däremot att man ska vara i Flen innan 11... Blir till att gå upp tidigt från lilla Enhörna. Hoppas tåget kommer bara och man hittar ett bra ställe att fotografera på! :) |
gött bköpt moppe nu .... :)
|
Får frånochmed idag framföra Rc3 och Rc6 som växlingsförare :)
|
Citat:
|
Japp, troligtvis om det inte blir X2.
|
Citat:
Pratar någon om mig här? :D Nä men nu har äntligen helgen kommit, och gu' va' skönt det var att vila ut i sängen! |
Ni vet säkert, men ändå:
1409 siktades idag, fortfarande BlueX-blått trots rykten om motsatsen vid revision för nån vecka sen. :tumupp: Btw, 1404:s dagar som grått är över. Svart, svart, svart. |
Efter en helt underbar tur Sollefteå-Östersund-Sollefteå (Som alla andra nätter på jobbet!) gjorde jag äntligen helg vid åtta imorse och är nu hemma i Åre igen:)
|
Underbart med lite snö i södern!
|
Imorgon åker man till Norrköping med X21, och åker deras spårväg, viket jag aldrig gjort förr :D Kanske någon mer som åker ner med SMoK? :)
|
Att vara positiv...är en tillgång..
Visst.. duscha på morgonen.. ät frukost... kolla datorn.. cykla till jobbet.. utför ett bra jobb.. umgås med en massa människor.. nåt som gick fel, red ut det direkt... cykla hem... sätt dig vis Svenska 3D-TÅG Forum... ät nyttigt.. lägg dig relativt tidigt och läs nåt bra... sen "A Good Night´s Sleep"... Basic...
|
Citat:
Men nu har jag bokat in andra viktiga saker. :grin: |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:57. |