Gud vad snyggt Mats:)
Har du en direkt länk för nerladdning till dom svenska lanthusen och bondgårdarna,har dom inte i TRS06? |
2 bifogad(e) fil(er)
Hej,nu har jag satt igång bygget med Västkustbanan igen så jag bifogar två bilder från banan.
|
2 bifogad(e) fil(er)
Hej.
Jag har lovat Leopold att visa bilder på hans ÖBB lok så här är två. |
Det ser väldigt fint ut Alex!
Jag gillar också träden i kohagen och trådstaketet där och undrar var man kan hitta dem. Håkan |
Trådstaketet finns ju med i spelet och träden är ju putanens.
Tack för kommentaren:) |
Tack Alex!
Jag får väl ta och polera upp emaljögonen lite bättre så jag ser vad jag redan har i burken... Håkan |
Hej!
Dags för en ny regnig höstbild ifrån mig. Denna gång är det 2st Regina som passerar den nedlagda stationen. Bilden är tagen på håll ifrån ortens kyrka. mvh .... Mats |
Detta måste vara nåt lurt,är det ett fotografi?
Skitsnyggt Gerry |
Citat:
Så du hann inte ner till den nedlagda stationen där och fota tåget där då?!:D |
Citat:
|
Hej igen!
Det var vänliga ord. Vad trevligt. :) Jodå, grafikkortet är jag ganska nöjd med. GForce 6800GT 256MB. Det fungerar bra. Nej, jag hann inte ner till stationen. ;) Men det gjorde egentligen inte så mycket. Efter upprustningen av banan och montering av bullerplank så är det i alla fall svårt att få bra bilder därifrån. Fördelen med planket är att jag inte behöver bygga så detaljerat där. :) mvh .... Mats |
Så jä*kla snyggt så det inte sant Mats:)
|
Otroligt fint!
De vackra träden och marktexturen med sina nedfallna höstlöv, de mjuka böljande kullarna och den snygga kompositionen är verkligen imponerande. Det blir till att kavla upp ärmarna i det fortsatta egna byggandet... Kul och inspirerande att se vad en skicklig byggare kan åstadkomma med Trainz! Håkan |
Tusen tack för dom värmande orden! :)
Ja, jag har provat mig fram med olika saker under flera år, men nu känns det som om jag hittat rätt. Tanken är att detta ska resultera i en större bana så småningom. mvh .... Mats |
3 bifogad(e) fil(er)
Härlig bilder från er andra, Mats bilder är otroligt fina.
Lägger upp några själv.. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:45. |