![]() |
Citat:
Återkommer efter nya tester och då ska jag ha koll på vilka fönster också. |
4 bifogad(e) fil(er)
Har nu provat med 6:an.
Har lastat runt 20-25 gånger. Har bara upptäckt 2 ställen på manövervagnen och ett ställe på motorvagnen. Se bild och fönster. Sen lyser det röda ljuset från slutljuset, igenom på taket/strålkastaren på framförvarande vagn. |
Citat:
dom här australiensarna (eller indier?) spretar med kroppsdelana nåt helt otroligt! Skall kolla upp U7:an en gång till. Slutljuset skall bara vara på sista vagnen när scriptet är klart? |
1 bifogad(e) fil(er)
Har nu åkt runt i en timme. På en rundbana med sex stationer. Har inte sett, något som sticker ut från vagnarna.
Angående manövervagnen. Ska det även vara mjölkkannor i den. Är det inte bara i motorvagnen, där bagageutrymmet finns. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Är inte så klurigt (har inte gjort det själv, men vet hur det fungerar)
Det enda problemet är om man har en produkt med mesher med allt från cyklar till små väskor som slumpas. Om man då sätter ut en attachment för en sådan här produkt på en bagagehylla för de små väskorna och varannan gång får en cykel... Ni fattar. Så det gäller att tänka innan man skapar! ;) Men om jag inte minns helt fel så ska det finnas en produkt som heter resegods eller liknande. Kan leta. Men håller med om att det behövs lite resgodsprodukter, så kör på! |
när får vi ladda ned den?:drool: har ju redan en spår sträcka där den ska rulla i trafik men inget tåg:visslar:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Jag har precis fått massa bilder på hytten från Robin på Dellenbanans Vänner och skall börja med cab-bygget snart! (bifogar en av dessa utmärkta bilder). Dessutom väntar jag på ett script från Svenolov. "I får tåla er" |
Ah härligt! behövs fler lok och vagnar med interiör för våra svenska banor! :tumme_upp:
|
091126 HyttPytt
6 bifogad(e) fil(er)
Citat:
|
Ser snyggt ut, kul med svenska tåg med riktiga hytter! Hur blir det med reglage & instrument, hur mycket blir animerat och får funktion?:)
|
Förbaskat snyggt, Lennart.:applad::applad::applad:
|
Citat:
Det finns att göra! |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:14. |