![]() |
Citat:
|
Hej!
En felaktig vägbit hittades. Jag öppnade World-fil och tog bort vägbiten eftersom det gick inte ta bort med RE. Men, men fortfarande fel. Jag får väl fortsätta leta.... |
Äntligen är felet borta...
Hej! Det var ett antal fel på vägbitar i Ed-området. De blåa linjer stod inte rätt till. så jag tog bort dem och sedan sparade och sen lägga till nya vägbitar på samma ställe. Så nu funkar rutten helt utan Don´t Send to Bill.
|
Hej Totte
Det var bra at du fant feilen og at du slapp å begyne på nytt:rolleyes::tumupp: |
Ser att du har kommit en bra bit med rutten. Jättebra, det kräver en mängd tid att sitta vid datorn och bygga, vilket man själv inte har i dagsläget.
Jag har inte tiden att fortsätta med min VKB, funderar antagligen på att starta upp ett projekt på BKB. |
Går det att köra i Göteborg?
Eller är det ej klart |
Citat:
|
finns det att få tag i eller läre du bygga klart det först? Skulle gärna villa köra där.
|
Citat:
|
okey. Jag har kört Lightrutten och den duger den också. Jag hinner aldrig köra hela om man ska se allt det fina i den. När jag kör från kornsjö till oslo så ligger jag i 225 hela vägen.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:32. |