![]() |
Mer bilder...
3 bifogad(e) fil(er)
Hej! Jag visar nu den svarta Rc:n.
Bild 1 är vid busshållplatsen vid Dalslands sjukhus Bild 2 är mkt skog Bild 3 Vart tog loket vägen? Jag byggde ytterligare 2 km |
Kul att det går framåt och bra att du hitta och kunde åtgärda felet som var. Fint att du la upp en bild så man ser var du befinns dig i byggandet. Keep up the good work!
|
Hej totte den siste bilde var veldig bra der kan du se en litten bit av RC6 som kommer luskene bak et stort tre:D stå på resten av bildene var bra gledder meg til den kommer ut
MVH Remy (den 03.10.07 tok jeg å skjærte meg ifingeren med en bånd sag for første gang i mitt liv:eek: ) |
Mer bilder...
4 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Ytterligare en km till att visa... Den här gången med Y7:an... |
Hei fine bilder. Dette ser veldig bra ut.:D
|
Spor texturen
Hei jeg lurer på hvor du har funnet den fine spor texturen?:D
|
Citat:
|
Hej Totte
det begyner å bli meget bra jeg er helt stum :) av ditt flotte bilde MVH Remy |
Citat:
|
Skulle inte du kunna vara snäll och lägga in nån bild på reginan när den står i Oslo. Det skulle vara roligt och se det.
|
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
|
Meget fint bilde skal nesten tru at du har stått på Oslo S når du tokk bilde:cool:
|
Tre km till att visa...
4 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Jag kör Jonatans ånglok den här gången. Vattendrag är Teåkerälven som leder till Teåkersjön (rätt stor sjö). Det är fattigt med husen och byggnader i området. Mest bara skog och ängar. Njut av bilderna... |
meget bra det blir bare bedre å bedre kan nesten ikke vente til den kommer til dl
MVH Remy |
152 har läst mina senaste bilder och bara en har svarat. Har ni tappat intresse? :eek:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:31. |