Lokstallet heter "8-stall roundhouse" och finns på DLS. Den har kuid nr: 124060:28005:1 .
Här har du, liknar inte på pricken, men nästan: http://img220.imageshack.us/img220/4...ndhousefa7.jpg |
Citat:
|
Citat:
|
6 bifogad(e) fil(er)
Citat:
|
trevliga bilder, vart fick du grävmaskinen på andra bilden ?
|
Citat:
|
vart har du hittat dom två gula arbetstågen som man ser på bild 3 (räknat uppifrån)
|
6 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Här hämtar man makadam till stammbanebygget i en grusgrop som ligger alldeles under inflygningsstråket till flygplatsen i närheten. MVH. Ekan |
du får sluta bygga så sjukt snyggt!
man blir ju bara avis och försöka bygga lika bra själv.. men då misslyckas man bara XP |
8 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Det kommer några till här i alla fall: Hittade en fin gammal motorvagn bland allt man har installerat + ett containertåg på "inlandsbanan". MVH. Ekan |
Jävligt snygg ekan :)
|
Tackar! nu har jag laddat ner arbetsloken. Den där sidan har jag varit inne på förut, den sidan är välldigt bra!
|
Felmeddelande
1 bifogad(e) fil(er)
Till Ekankal!
Efter att ha suttit och beundrat varenda bild från din bana så beslöt jag mig för att testa den. Men varje gång jag startar upp så kommer bifogad felmeddelande upp. Dessutom så saknas det vägar. Jag förstår att det måste fattas något för mig, men vet inte hur jag skall göra för att få dit det. Något tips? Hälsningar Benkegbg |
Tror att du saknar en produkt. Det är en sådann som krånglar i alla fall. kolla i CMP om något saknas.
|
Citat:
Jag har för mig att jag har sett dem på DLS??? //Mvh theSnuFFer |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:24. |