![]() |
Citat:
|
Citat:
/Magnus |
Citat:
:tumupp: heja heja jeja Totte, att du orkar bygga vidare på en "död" simulator, OBS, inte enligt mej. KRS, är bara ett stickspår, lite vajande gräs.......men resten..!!!! Håll ut, du vinner i lägnden. Håkan |
Tack! Det värmer! :)
|
Ge inte upp!! Det arbete du har lagt ner på rutten e ofattbart. Ser framemot att få åka längs götaälv längre fram då man bor i ale. heja på!
mvh Anders |
Ruttens status...
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Jag håller på bygger mellan Teåkersjön och Dalskog. Det är mycket med åsar att göra. |
Citat:
Jag skriver inte så mycket, jag har gett mina intryck en gång och då blev det detta :tumupp: och det står jag vid fortfarande. Det är kul att se att det finns dom som inte gett upp MSTS ännu:) Jag själv stretar vidare med ombyggnaden av KMJ, kan ev vara klar med en första testversion till helgen om inget strular. Oj, det blev lite OT här men jag hoppas att det inte gör något:cool: MVH Kenneth |
Citat:
|
Hej Totte!
Det är ju ett jättesnyggt landskap du bygger. Jag har inte provat själv pga tidsbrist, men jag kör helst de svenska rutterna. Jag väntar med spänning på fortsättningen av din rutt.... Hälsningar Olle M i Göteborg |
Nu är jag jättebekymrad...
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Det är nå´t allvarligt fel som jag inte begriper. Det är vinter kl 19.00 och bilden ser ut så här. Varför vet jag inte och hur ska jag lösa det. Vore tacksam om nå´n kan fixa fel åt mig. |
Citat:
Stå på og mist ikke motet , jeg venter med lengsel på på ruten din:) Det er kjempeflotte bilder og helt topp arbeid:tumupp: Mvh lukas Norge |
Tack Lukas!
Tyvärr stannar byggande av rutten pga fel. Felet måste åtgärdas och jag vet inte hur. :( |
Jag startar rutten på vinter kl 15.00 och det går bra tills kl 16.59 och tiden stannar och får display "Don´t send" till Bill
Jag startar rutten på vinter kl 17.00 och rutten laddas inte helt och får "Don´t send" till Bill |
Citat:
Mhv lukas |
Hej Totte
Er det samme sted på ruten at du år fejlen ? Det er muligvis ikke et tidsproblem, men derimod manglende snowtextures |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:59. |