![]() |
Citat:
Men det är fortfarande Don´t Send to Bill när det gäller uppladdningen i vissa tider på vinter. |
Lysande is i mörker...
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Det verkar ha löst problemet nu! Jag tog bort DK2000G och trimmade datorn med rensning och defragmentering. Jag laddade nyss hem "Kustpilen" och provkörde den i min rutt. Och så fungerar rutten nu, verkligen konstigt. :) Visar en bild på vintern kl 20.00 och varför lyser isen vid älven? Det fattar jag inte. |
Skönt att felet gick att åtgärda..
Jag undrar en tsak om Reginan igen! Den där lägre ingången (där vid rullstolsliften) är den i jämn höjd med nån plattform på msts? Visa isåfall en bild på det. |
Citat:
Mvh lukas Norge |
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Jag ställer upp ändå. Reginnan passar bra i Halden. Det kommer passa bra i flesta stationer.:)
|
Det var godt å se at du har funnet feilen:D
Vi får stå på med våre MSTS ruter. Fine bilder også |
Citat:
de kjempeflotte rutene dere bygger:) Mange takk til dere begge:tumupp: Mvh lukas Norge |
Citat:
|
Citat:
|
Bilder...
4 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Jag har fyra bilder att visa under byggnad. 1. Teåkersjön 2. Dalskog nedlagd station 3. Brant bergklippa mot Dals Rostock 4. Dals Rostock station. Väntar på stationsobjekt av Micke321. |
Kjempe bra stå på jeg blir bare mer og mer mål løs:) :)
|
Snyggt! Lycka till med det fortsatta bygget.
/Magnus |
Fint att Micke är involverad i denna rutt, då en verklig rutt ofta behöver en del verkliga objekt för den rätta känslan. Bra jobbat Totte och Micke!
|
Hei fine bilder. Dette ser veldig bra ut.:D
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:34. |