Svenska 3D-Tåg - Forum

Svenska 3D-Tåg - Forum (http://www.e-buzz.se/forum/index.php)
-   Off-topic (http://www.e-buzz.se/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Pisstråden (http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=20233)

Troian 2012-04-17 22:44

Jaha, idag har jag mottagit bilder från anonyma personer som ritat in hakkors i min fars ansikte. Om jag får tag i dessa odågor så ska dom ha sig ett rejält kok stryk som dom sent kommer att glömma, DEN SAKEN ÄR SÄKER!!! :mad:

Man blir så jäkla förbannad på dagens ungdomar, HAR DE VERKLIGEN INGET BÄTTRE FÖR SIG?!?!? :(

Traingoal 2012-04-17 23:20

Hej Trojan.

Du bör Polisanmäla Omedelbart.
Ta reda på ip-adresserna och ev. kontakta berörda IT-Bolag.

Sådana dumma tilltag behöver inte vara ungdomar, det kan vara äldre personer också.

Hej. Dson, Får du tag på dom,dra ner brallorna och piska dom med "lätt fuktad Selleri".

Hej Totte. Ja suck dessa egna företagare,hmm.

Mvh. Traingoal

Sparkfot 2012-04-18 00:39

Citat:

Ursprungligen postat av Troian (Inlägg 260117)
Jaha, idag har jag mottagit bilder från anonyma personer som ritat in hakkors i min fars ansikte. Om jag får tag i dessa odågor så ska dom ha sig ett rejält kok stryk som dom sent kommer att glömma, DEN SAKEN ÄR SÄKER!!! :mad:

Man blir så jäkla förbannad på dagens ungdomar, HAR DE VERKLIGEN INGET BÄTTRE FÖR SIG?!?!? :(

Hur vet du att det är ungdomar? Det kan ju lika gärna vara barn eller vuxna?

Dessutom är du lika dum som "dom" som utlovar misshandel.

svenolov 2012-04-18 01:17

Troian, herr Breivik är ju ingen ungdom precis, men ändå så är han en av dom yngsta i klassen. Om jag vore du så skulle jag nog jakta på den äldre generationen i din omedelbara närhet.

Pierre 2012-04-18 12:06

Nu e de jul igen...
Snöa hela jäkla dan igår, så nu är det vitt på backen igen...kul...not...

Totte 2012-04-18 12:39

Ingen snö här, men det blåser råkallt ute. Måste ha fortfarande vinterjacka.

ekankal 2012-04-18 14:40

Citat:

Ursprungligen postat av Troian (Inlägg 260117)

Hmm, om JAG hade mottagit liknande bilder från flera olika personer (vilket det tydligen rör sej om här), så skulle JAG ta mej en allvarlig funderare, kan JAG SJÄLV ha gjort något som fått dess personer att hysa agg mot mej???
Tror inte att det är speciellt vanligt att flera olika personer helt plötsligt börjar trakassera en annan människa, HELT UTAN ANLEDNING.
Man behöver ju inte vara hjärnkirug för att fatta att det ligger en hund begraven någonstans oxå.

Kan ju tillägga, att jag försvarar inte tilltaget på nått vis ändå.

Troian 2012-04-18 23:12

Citat:

Ursprungligen postat av ekankal (Inlägg 260159)
Hmm, om JAG hade mottagit liknande bilder från flera olika personer (vilket det tydligen rör sej om här), så skulle JAG ta mej en allvarlig funderare, kan JAG SJÄLV ha gjort något som fått dess personer att hysa agg mot mej???
Tror inte att det är speciellt vanligt att flera olika personer helt plötsligt börjar trakassera en annan människa, HELT UTAN ANLEDNING.
Man behöver ju inte vara hjärnkirug för att fatta att det ligger en hund begraven någonstans oxå.

Kan ju tillägga, att jag försvarar inte tilltaget på nått vis ändå.

Sedan jag kom hit till forumet så har jag bara fått negativt från dig, ekankal... Det verkar nästan som ditt ända syfte är att trakassera mig. Redan i ditt första inlägg som du skrev till mig så kände jag ditt hat då du skrev till mig att "jag ska minsann inte förvänta mig att bli särbehandlad på grund av min familje tragedi"... Har jag någonsin bett om att bli särbehandlad?! Fy fan vilken empatisk människa du verkar vara. Tro det eller ej, men jag har faktiskt tagit illa vid mig av att läsa påhopp efter påhopp från dig.

Och jag måste bara fråga dig, ekankal, känner du dig tuff när du sparkar på en som har det svårt i livet? För det är precis vad du gör gång på gång på gång... Hoppas du är jävligt nöjd!!! :(

ekankal 2012-04-19 00:05

Citat:

Ursprungligen postat av Troian (Inlägg 260193)
Sedan jag kom hit till forumet så har jag bara fått negativt från dig, ekankal... Det verkar nästan som ditt ända syfte är att trakassera mig. Redan i ditt första inlägg som du skrev till mig så kände jag ditt hat då du skrev till mig att "jag ska minsann inte förvänta mig att bli särbehandlad på grund av min familje tragedi"... Har jag någonsin bett om att bli särbehandlad?! Fy fan vilken empatisk människa du verkar vara. Tro det eller ej, men jag har faktiskt tagit illa vid mig av att läsa påhopp efter påhopp från dig.

Och jag måste bara fråga dig, ekankal, känner du dig tuff när du sparkar på en som har det svårt i livet? För det är precis vad du gör gång på gång på gång... Hoppas du är jävligt nöjd!!! :(

Börja med att ta reda på vad ordet trakassera betyder, för du säger ju att alla som kommenterar faktan (även om det ibland bara är en massa svordomar och annat taskigt språkbruk) i dina inlägg trakasserar dej.
Hade du haft lite innanför pannbenet, så har det varit betydligt smartare att svara på kommentarerna och inläggen som har gjorts mot dej, på ett sakligt och moget sätt, då hade man kanske kunnat ta dej på allvar.

Och med detta inlägg, så slutar jag både att läsa och kommentera några fler av dina inlägg, för man blir bara så, för att använda DINA EGNA ORD, sjukt jävla fett trött av dom.

Troian 2012-04-19 01:59

Detta inlägg även postat i tråden (Tåg 90564...)

Det känns som att alla har något emot mig och då så är det inte alltid så lätt att vara trevlig tillbaka. Allt jag får höra av er är: "Don't feed the troll." "TROLL" "Trolololololo, håhåhåhå" OSV...
Det är inte så roligt att få höra det av alla när man är ny här på forumet.

Allt detta hat mot mig bara för att jag tyckte att det såg ut som att GBSF utnyttjade lan, men det var tydligen bara ett missförstånd från min sida.

När man får negativa kommentarer från er redan vid start så blir man både ledsen och sur. Som sagt jag har det inte så lätt i livet, och att få detta bemötande gör ju inte direkt att det känns bättre.
Plus att man får se bilder där någon ritat hakkors i min fars panna och jag kommer aldrig kunna berätta detta för far min.
Bilden där min far har ett hakkors i pannan det är samma bild som jag visade i presentationstråden på detta forum. Det som gör mig så ledsen och förbannad är att den bilden har jag endast laddat upp på en hemsida och det är på detta forum, det innebär att det troligtvis är någon på detta forum som gjort bilden! :( :mad:

Såklart att jag inte skulle misshandla h*n som gjorde denna bild så skrivde jag bara eftersom jag var riktigt rasande, men jag hatar denna person av hela mitt hjärta. :mad:

GBSF 2012-04-19 09:09

Citat:

Ursprungligen postat av Micke.L (Inlägg 259690)
Inte alla tydligen, 13% av svenskarna tvättar inte händerna efter toalettbesök. :rolleyes:

ca 50% av alla mobiler har spår av bajs på sig också! Det är mysig fakta!

leoj 2012-04-19 11:19

Hur man kan skicka något anonymt till dig undrar jag, för bilden ja, du måste vara registrerad för att se den här. Men det står ingen mailadress till dig på hemsidan.

Robert 2012-04-19 20:45

Citat:

Ursprungligen postat av leoj (Inlägg 260222)
Hur man kan skicka något anonymt till dig undrar jag, för bilden ja, du måste vara registrerad för att se den här. Men det står ingen mailadress till dig på hemsidan.

Det är bara en riktigt dåligt genomförd trollning. Inget att bry sig om.

Troian 2012-04-19 23:04

Citat:

Ursprungligen postat av leoj (Inlägg 260222)

Jag vet inte hur jag fick mailet, men jag har fått ett mail där det finns en bild på min far med ett hakkors i pannan! :(

Citat:

Ursprungligen postat av Robert (Inlägg 260252)
Det är bara en riktigt dåligt genomförd trollning. Inget att bry sig om.

Jaha här fortsätter man på samma bana, alla mot en person NI är så fega människor som ger er på en ensam person! Allt beror på ett missförstånd från min sida! :(
Men jaha man får väl lämna detta forum för här är man inte välkommen av någon. Jag som trodde att det skulle vara så trevligt här på 3D-tåg, men jag hade tydligen fel.

Micke.L 2012-04-19 23:28

Det känns som om en historia upprepar sig här. Troians händelseförlopp liknar läskigt mycket X2ans beteende.

Ny medlem, skapar presentationstråd, beter sig illa direkt mot andra medlemmar, känner sig påhoppad, osv osv. Är det en slump eller? :D

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:41.