![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Då gör vi ett nytt Kiruna-försök i kommande vecka!
|
Vet inte om jag ska lägga det här i positiva, eller negativa tråden... Men imorgon ska 9orna i våran skola åka till Romme! :) Fast att samlas vid skolan kl. 5:30 är ju inge smart, speciellt när första bussen härifrån går 5:30... Så vi måste tvinga föräldrarna ätt skjutsa oss... Fast kanske inte ens kan åka skidor längre :rolleyes:
|
Inflyttad i lägenheten i Krokom, nytt schema på jobbet som förvisso innebär att jag är borta längre tid hemifrån, men som är betydligt lugnare och skönare i början/slutet av veckan och dessutom har jag haft en trevlig födelsedag tillsammans med flickvännen och ett par goda vänner. :)
|
Helt onödig information kanske, men idag provade jag på den där skumma mjölkdrycken kallad "Pucko". Det var riktigt gott faktiskt, tänk vad man missat under alla sina 16.5 år :rolleyes:
|
Jag ska bli morbror! :)
|
Citat:
Skämt åsido, grattis i efterskott i.a.f, och hoppas att du kommer att trivas bra där. |
Har fått en fet befodring och är fast anställd från idag.
Det luktar 7D runt hörnet... :applad: Klagar inte på att vara fast direkt, första schemat jag får så har jag ledigt Tors-Mån :drool: |
Måndagen den fjortonde februari sätter jag mig i skolbänken i världsmetropolen Mjölby. Det verkar inte bättre än att jag ska bli lokomotivförare. :rolleyes:
|
Löneförhöjning! :D :tumupp: Dessutom har jag en och en halv veckas semester från och med idag.
|
Det är långhelg denna helg, så jag är ledig lör,sön,mån,tis :D
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:46. |