![]() |
Citat:
|
Lastbilar har sina fördelar :D
gillar "min" från lumpen, allt sitter monterat på två balkar ^^ :D Deformationszoner får de objekt man krockar med ha Vill ha en sådan och ut och leka i snön :P |
Citat:
Själva lastbilen skrapade bara sidan, men sedan kom släpet på sidan om och träffade personbilens baklucka. På släpets framstam syntes bara färg från personbilen, och en något intryckt stänkskärm... |
Citat:
|
släp är elaka saker, man kan fastna under dom med :(
|
Jag har nu gått min första vecka på TCC's lokförarutbildning i Mjölby. Kan inte säga någonting annat än att jag känner att jag har hamnat helt rätt! :tumupp:
|
I´m back online, datorn spinner som en katt igen!:tumme_upp:
|
Haha det var ju bra.:)
|
Citat:
Speciellt mitt släp är förbaskat elakt, ABSen lever mest när den själv vill. Det vill säga aldrig. |
Imorron blir det en tur till Eskilstuna med lite fotografering tror jag :) Skönt att slippa Stockolm lite så, fast ett resekort i Eskilstuna är ju svindyrt! Man har inga dygnskort tydligen, så man måste köpa något slags 10-resorskort...
|
Imorgon är det ju sportlov. Då blir det att åka till Stockholm.:D:D:D:D:D
|
Citat:
|
Citat:
|
Ptja.. Det är fredag, farsan, syrran och brorsan kommer upp på besök ikväll, jag har just införskaffat mig en iPhone 4 som fungerar klockrent, fick en lite högre lön än väntat i februari, bilen blev klar hos bildoktorn i veckan... Ptja, nu kan inget gå fel!
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:35. |