4 bifogad(e) fil(er)
Hej.
Den där rutten ser trevlig ut,tycker om den första bilden gillar att spåret går bakom berget. Men jag tänkte visa lite U-Bahn bilder på en urspårning så här är fyra bilder.Det är verkligen kul att köra på rutten:) |
3 bifogad(e) fil(er)
Hej.
Här tre bilder från den nybyggda Väskustbanan. |
3 bifogad(e) fil(er)
Hej.
Här är tre bilder på TMY Grand Nordic från Västkustbanan |
Fina bilder alex :tumupp:
Ser fram imot fler bilder från bana. |
En grålle till
1 bifogad(e) fil(er)
Hej, blev inspirerad av MrC:s härliga bild på Rc6 1412 i nya färgsättningen och had för lite att göra sa jag provade att painta en egen. Har för lite bilder att gå efter ännu så jag är int riktigt nöjd, kan vara kul att höra nån synpunkt på objektet.
|
mycket Snyggt men vart har du målat den i,är det i Paint Shed?
|
1 bifogad(e) fil(er)
Hoppsan, vad 1412 har blivit populär.
Har också suttit och kladdat på den. Tyvärr blir det gult runt fönstret och gula backspeglar, när man vill ha gula ledstänger i front och runt dörrar. |
rugit bra gjort Bengan.
|
3 bifogad(e) fil(er)
Hej.
Här tre bilder från Väskusten. |
Citat:
Stängerna har jag inte fått till, tänkte inte på att måla "skuggorna" gula. |
Citat:
|
2 bifogad(e) fil(er)
Hej.
Här är två bilder från Väskustbanan. |
Ny ver 1412 grålle
1 bifogad(e) fil(er)
Har suttit och lekt lite till med forumets populäraste lok, men det är en snygg maskin. Tänkte bara vissa vad jag åstakommit. Kommentarer är välkomna, och om någon kan tala om hur man ändrar färg på ledstängerna så vore det kul.
|
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Tyvärr, så blir även backspeglar, sidofönster och tuta gula. Din variant, att måla gult direkt på loket måste jag prova. |
Hej, jag gjorde ett försök med direktmålning då jag tyckte det såg ut som du hade gjort så. Men det är bra att veta om var räckena ligger men synd att det påverkar för mycket. men du ska ha tack för infon. Kan ju prova den varianten också och försöka ändra dom felaktiga färgerna efteråt i bildbehandlingsprogrammet och se hur effekten blir. Ska bli kul att se hur din blir.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:53. |