![]() |
Citat:
|
Citat:
Tråkigt som fasen...tog du ingen backup först!? Jag tar alltid backup innan jag installerar nått till någon tågsim... Kom precis på att det var lite speciellt att installera uppdateringarna. Man ska först installera Mk1 och sen Mk2. Sen under uppstart måste man gå in i options och välja engelska som språk, annars krashar KRS. Har för mig att det var såhär man måste göra!???? |
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Finns det fortfarande någon möjlighet att ta backup på mina rutter?????? Som jag har förstått det så är det här rutterna i spelet som syns i ruttmappen ,och då borde det väl bara vara att kopiera "Route" mappen till en ny mapp och sedan installera om KRS och sedan klistra in "Route" mappen (Ersätta den med den äldre). Går detta????:oskyldig:
Viktigt: Har övergått till Vista! |
Man kan ju se senast ändrat. När du hållit på med rutten och sen avslutar, så kan du se senast ändrat fil som är den rätta rutt.
|
Eller så kopierar du bara alla mapparna, installerar om, och lägger in dem igen.:) De fyra översta som börjar med nollor är orginalrutterna. Ett litet fel i Pierres förklaring: Installera först MK1. Sedan öppnar du options, inte i själva KRS, utan från rutan där det står Play Game och Options. Sedan byter du "Default OS" i språkrutan till "English"(om du vill ha engelska, man kan ju ta ett annat spårk också). Sedan stänger du optionsrutan, men startar inte KRS. Sedan är det bara att installera MK2 och tuta och köra.:)
|
Bra, då har jag åtminstånne rutten kvar! :tumme_upp: Tack. Ska göra en ominstallation nu.
|
Har installerat KRS nu, ställt in skärmstorleken samt språk till Engelska. Måste man installera MK1 före MK2? Måste man ha MK1 överhuvudtaget? :) EDIT: Det har krachat igen! Nu ger jag upp med KRS!
|
Nej, då, ge inte upp! Nu tar vi det en gång till, låååångsamt.;)
1: Avinstallera KRS och ta bort ALLA filer. 2: Installera KRS. 3: Ladda ner MK1. 4: Installera MK1. 5: Dubbelklicka på KRS-ikonen. 6: Klicka på "Options". 7: Välj "English" som spårk. 8: Välj upplösningen 1024x768. 9: Spara inställningarna. 10: Ladda ner MK2. 11: Installera MK2. 12: Lägg tillbaka alla dina rutter. 13: Starta KRS. Funkar det inte nu har du antingen gjort fel eller så är någon helgalet.:) |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=20792 inlägg 5 |
Citat:
|
En fråga bara! När du avinstallerade KRS, tog du bort Rail Simulator-mappen efteråt då?
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:51. |