Svenska 3D-Tåg - Forum

Svenska 3D-Tåg - Forum (http://www.e-buzz.se/forum/index.php)
-   Landskapsdesign - Trainz (http://www.e-buzz.se/forum/forumdisplay.php?f=11)
-   -   mitt banprojekt (http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=8478)

Erik Götborg 2006-01-10 12:24

Citat:

Ursprungligen postat av leopold
Hej knebert jag har inget handikapp.
Leopold.

MEEEN...
Ingen har sagt att du HAR ett handikapp. Det Knebert sa var att alla inte skriver lika. Anledningen till detta är i vissa fall handikapp, dock inte i ditt, då du nu har sagt tre gånger att du inte har något handikapp, som iofs ingen har påstått.

knebert 2006-01-10 19:21

Citat:

Ursprungligen postat av leopold
Hej knebert jag har inget handikapp.
Leopold.

Hej!

Och när påstod jag det?

Här går man in och försvarar folk som ej skriver som andra och så blir man beskylld för att skriva att du har handikapp....

Det jag menade är att man kan ha olika handikapp för att man skriver som man gör, men sen är det många som skriver idag som man talar...
Det är inget fel i det, det gör till och med journalister...
Alla kan inte skriva som det står i tex SAOL...

Jag tycker att du skall skriva som du gör, det är din profil, och strunta i vad andra säger.
Det är ju inte det vi sysslar med här vad jag vet, att lära folk att skriva på riktig svenska, det finns andra forum för det...Här på detta forum sysslar vi med tåg och det som berör detta vad jag har fattat det som...

Slut från mej

MVH Kenneth

Leopold 2006-01-10 19:25

Hej knebert du skall inte säga att jag har ett handikapp när jag inte har ett handikapp.
Leopold.

Leopold 2006-01-10 23:58

Hej Fredrik kan du säga till knebert att han ska sluta att säga såna saker som handikapp när jag säger att jag inte har något handikapp så har jag inget handikapp.
Leopold.

vfp420b 2006-01-11 00:05

Leopold, istället för att sitta och skriva detta i forumet där Knebert ser det, så är det bättre att skicka ett Privat meddelande (PM) genom forumet till Fredrik eller nån.
F.ö har det blivit ganska många onödiga svar om just handikappet här, när vi egentligen skulle ha pratar om hans banprojekt.

Fredrik 2006-01-11 00:10

Hej Leopold!

Knebert reagerade på att folk skrev "taskiga" saker till dig och man menade verkligen inget illa mot dig personligen utan menade att man får skriva precis som man vill. Alla kan ju t.ex inte alla ord exakt rätt...

Alla får vara precis som de är här på forumet (så länge det är inom de regler som finns)

Visa lite bilder istället på dina bana Leopold så återgår vi till det din tråd egentligen handlar om! :)

Tycker du lyckats rätt bra med din bara och alla dina ommålningar. Kul att se att du kommit igång och gjort så pass mycket!

Visa oss lite bilder nu så glömmer vi detta och går vidare! :)

knebert 2006-01-11 00:16

Citat:

Ursprungligen postat av Fredrik
Hej Leopold!

Visa oss lite bilder nu så glömmer vi detta och går vidare! :)

Hej!

Jag håller med dej....

MVH Kenneth

Leopold 2006-02-11 11:38

Hej kan meddela att banan inte finns kvar då den försvann när jag installerade om trs2004 för ett tag sedan.
Leopold.

jonni 2006-02-11 13:34

Jag undrar var du använder för något format på dina bilder, för jag får bar upp röda kryss, andras bilder brukar gå bra att se.

Mvh Jonni

Nicke_123 2006-02-11 18:51

Citat:

Ursprungligen postat av jonni
Jag undrar var du använder för något format på dina bilder, för jag får bar upp röda kryss, andras bilder brukar gå bra att se.

Mvh Jonni

Skulle gissa på att han och nästa/alla andra använder .JPG håll även bilderna under 100kb så bör dom synas :)

Leopold 2006-02-11 23:33

Hej jag har använt jpg bilder i den här tråden.
Leopold.

vfp420b 2006-02-12 10:32

Anledningen till att det blir röda "X" över bilderna och att dom inte syns, är ju att dom ligger på forumets gamla server som ju försvann när man bytte, det är därför som man inte kan se några gamla bifogade bilder från forumet från innan, men dom som man bifogar nu syns ju imed att dom ligger på den nya servern.:)

Leopold 2006-02-12 17:47

Hej tyvärr så försvann banan.
Leopold.

vfp420b 2006-02-12 18:45

Jo, du skrev det innan, onödigt med två inlägg om samma sak ju..

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:57.