![]() |
Nu har min praktik börjat. I natt jobbade jag i ett par timmar och drack kaffe i rangertornet i fem. Det här blir en slitsam praktikperiod! ;)
|
Måste berömma föraren på gårdagens tåg ner till Stockholm! Efter två försenade möten var vi 12 minuter sena till Uppsala, men bara 6 minuter efter vid ankomst till CST! Extra trevlig att föraren dessutom ropade ut var vi befann oss och hastigheten vid ett tillfälle (det gick fortare än tillåtet...;):D:D)
|
Vissa busschaufförer är extremt snälla, som öppnar dörren igen när dom ser en komma springandes från andre änden av bussen.
|
Större delen av järvägens personal som är snälla och låter en titta i förarhytterna o.s.v.
|
Har köpt en femdagarsresa till Amsterdam, avfärd i mitten av maj. :) Ska bli skoj!
|
Ropa in en 60gb ssd på tradera för 511kr...
|
Jag ska kanske ska bli medlem i SMOK!:) Dock lite långt att åka till klubblokalen... 37 mil!;)
|
En underbar 1'a maj igår!:-) Bra frukostmöte med Arbetarekommunen i Krokom och sedan ett riktigt bra firande inne i stan som inleddes av ett argt och energirikt demonstrationståg. Dessutom kom några få snöflingor när tåget skulle avgå, precis som det ska på 1'a maj:)
|
Körkortstillstånd för mellanklass mc är fixat och har just beställt hem hjälm, mc-stövlar och mc skydd för överkropp! Allt detta för under 2000:-!
|
Har lärt mig mer om ekvationer i veckan!
|
hämtade idag ut Ultimas stora bilvårdspaket:) Ska bli spännande att se om det funkar bra och se om man får lite bättre glans på bilens lack och ett bättre lackskydd. :)
|
En cykeltur på 4.5 mil mellan Märsta och Solna gör att man blir TRÖTT! Nästa gång tar jag tåget! :godnatt:
|
Fick besked i går att jag slutar 11:00 istället för ordinarie 14:30!
|
Fick igår äntligen tillfälle att prova Ultimas stora bilvårdspaket - med bilschampoo, djuprengöring av lacken, mildare polish men framförallt den hyllade "Ultima Paint Guard Plus", ett otroligt lättarbetat lackskydd!
Tog tio minuter att applicera och sedan skötte det sig själv. Tillsammans med polishen fick bilen en helbra glans och vattnet rann av på en gång. Jag är helt enkelt helnöjd med Ultimas bilvårdsprodukter - och då speciellt Paint Guard Plus som verkligen är ett mirakelmedel och som jag starkt kan rekommendera till de som inte orkar lägga flera timmar bara på att vaxa... Så här enkelt är det att applicera; http://www.youtube.com/watch?v=2PUWHMAbW-M Och så här blir resultatet; http://www.youtube.com/watch?v=S3QdS...eature=related |
Lyckades boka en plats på veterantåget till Gävle trotts allt! Nu är helgen räddad!:D:D:D
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:39. |