Mycket snyggt både Marcus och Gubben. Rapiden syns alltför sällan i TRS. och när man inte har svenska ånglok så tar man till dom tyska... :D
|
Mer bilder
här kommer några till från HMJ som ja bygger om lite och uppdatera
|
7 bifogad(e) fil(er)
Fina bilder John. Här är några till från mej. MVH. Ekan
|
Ser snyggt ut:tumupp: Ser att du fått användning för mina lador:D
Kan dock ge dig ett tips; Du bör helst hålla dig till en typ av lada inom samma geografiska område (eller använda den rödmålade som andra lada) Detta beror på specifika byggnads traditioner i olika landsändar. Självklart finns det lokala undantagsfall men generellt gäller: Norra Norrland (norr- och västerbotten): Gran (grå) Södra Norrland (Jämtland, härjedalen, ångermanland osv.): Tall (rödbrun) Mellersta Sverige: vanligast Tall (rödbrun) Södra Sverige: för mig okänt Ser bra ut i allafall tänkte bara nämna det för ökad realism :) |
Bra tips kan man aldrig få för många av :) . Har inte tänkt på det och ändå är man norrläning. Det är bara det att dom är så j*vla snygga och verklighetstrogna så man vill ju sätta ut dom överallt :) . MVH. Ekan
|
5 bifogad(e) fil(er)
Trångt på fjällbyn Stenmarks station med parkerat banverkståg och ett vanligt tågmöte. MVH. Ekan
|
Läckert Ekan!! :) Toppklass!
|
boggie-t43-t44
fantastiskt-vackert!!
är det nya boggier på T43 och T44? kan man få tag på dessa versioner? fina lok som blivit finare! |
Tack för berömet till er båda :) .
Boggierna på loken har jag bytt ut, hittade dom här http://www.trainz.hu/. MVH. Ekan |
1 bifogad(e) fil(er)
En bild från mig. Y1 1309 har precis avgått från Mellerud. (BHJ)
|
boggie-t43
Hej
vad heter boggierna? nr.......?tror Du man kan man hitta dom på Auran DLS mvh chris |
mitt bygge från Muckelberga c till Håkanstorp anländer ett containertåg
1 bifogad(e) fil(er)
:D Håkanstorp !:D
|
Citat:
|
snyggt alla :)
|
7 bifogad(e) fil(er)
Några bilder på ett godståg på väg mot Vagnshärad ;) . MVH. Ekan
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:48. |