![]() |
Citat:
Får man bara lite jobbskatteavdrag skiter man väl i om arbetslösa blir till moderna slavar... Patrask. |
1 bifogad(e) fil(er)
F*n ta mig något av det värsta jag vet. :mad:
|
"Tyvärr, planet till Stockholm är inställt. Vill ni att vi ordnar en taxi, eller vill ni ha pengarna tillbaka?" :mad:
Önskar någon 2 st 2:a klass ungdomsbiljetter för tåg 48 ikväll, avgångstid från Stockholm C 17:45 till Mora, så är det bara att skicka ett PM. |
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
|
Suck, fast i Uppsala i nästan 3 timmar. Första tåget hem går om 8 minuter, det var visst fullbokat... Sabla "snabbtåg", kräver platsreservation, obekväma, dyra och inte en sekund snabbare än loktågen... :tumner::tumner::tumner::mad:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Problem
Hejsan. jag försöker att ladda upp en reskin av lokkalles Z4p lokomotor, men det kommer bara upp ett meddelande som säger:
Ditt bidrag kunde inte hanteras eftersom ett säkerhetsbevis saknades. Om detta skedde oväntat, vänligen meddela administratören och beskriv de åtgärder du gjorde innan du fick detta felmeddelande. Någon som vet vad felet är:confused: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Nej! Nu bråkar Trainz igen, nu lessnar jag. Gonatt, försöker igen imorgon. Sen slänger jag skiten och köper ett nyare Trainz (2010), 2009 går ju inte att använda längre...
|
Kör MSTS istället, den jävlas alltid på sätt som har en begriplig lösning! :grin:
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:20. |