![]() |
Mellerud nästan färdig...
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Jag visar en bild av Mellerud. Samma vy som Roys bild http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=21075 Spåret mot Karlstad blir 6 km sen är det stopp. Sen är indrustrispår till höger skall också byggas. En bit spår till vänster mot Håverud blir några km och sen är det stopp. |
Riktigt fint, Totte! Vilken bild är den verkliga?! :eek: :)
Ser fram emot denna tjusiga byggnation. |
:D Dette ser jo helt topp ut, Totte. Ser frem imot ferdigsilling.
|
Tack så mycket för era uppskattningar :)
|
Hur går det totte ? :)
|
Hej!
Ja, vi var bortresta i 13 dagar och har kommit hem idag. Ska så småningom sätta igång med rutten. :) |
Mellerudområdet färdig...
5 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Nu äntligen är Mellerudområde färdig. Jag tog Reginnan och startade vid Erikstad mot Mellerud. I Mellerud så finns två stickspår, mot höger går till Sunnanå och mot vänster går till Källeberg och slutar där. Spåret rakt fram mot Karlstad slutar den vid Långö. Första fem bilder är mot Karlstad, två bilder mot Sunnanå och sen två sista mot Källeberg(mot Årjäng). Så småningom fortsätter jag bygga mot Uddevalla igen. |
4 bifogad(e) fil(er)
Mer bilder....
|
Hei fine bilder. Dette ser veldig bra ut. Gleder meg til ruten kommer ut.:D :tumupp:
|
Fy *** vad snyggt! Längar MYCKET tills rutten kommer ut!
|
Otroligt fint!!!:D :D En fråga bara: De tre sista bilderna ser grumliga och otydliga ut. Hur kan det komma sig? Lycka till med rutten i fortsättningen!:)
|
Citat:
|
Dette ser jo meget bra ut:D
Stå på Totte. |
Uddevalla under utveckling....
5 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Ja, jag har jobbat mycket under regniga dagar. VL-tåget startar från Uddevalla mot Öxnered. Ni kanske känner igen Uddevalla hur tåget rullar. |
1 bifogad(e) fil(er)
En bild till!
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:52. |