![]() |
Nästa, Avesta Krylbo! :D
|
Kul att det rullar på Bönan! Blir det bara bygge uppöver? Jag hade hoppats på lite utbyggnad av pendeltågslinjerna...
|
Det känns framför allt som om det är Dalabanan som är aktuell, i andra hand utbyggnad mot Gävle, Västerås eller Katrineholm. Nyköpingsbanan är jag ärligt talat mindre intresserad av... :o
|
Hej!
Vad Pierre menar pendeltåglinjerna, det handlar om Nynäs- och Bålstalinjen.;) |
Jo precis, men Bålstalinjen går ju vidare till Västerås även om pendeltåget inte kör längre än till Bålsta. Ville bara sammanfatta planerna lite! ;)
|
Citat:
|
Det kommer bli nice att kunne åka till Borlänge sen Mora/Falun
Tänka sig vilka multiplayer möjligheter! Rutten bjuder på allt!:tumme_upp: |
Jo, jag menade bara pendeltågslinjerna till Bålsta och Nynäshamn. Men det är ju du (Bönan) som bygger och du bygger ju självklart det du vill bygga. Hittills så har du gjort ett kanonjobb och fått till en mycket bra rutt!
Det var bara en undran från mig, då jag gillar pendeltågen... |
Har vi kommit längre? :)
|
Tyvärr inte, har haft fullt upp med annat igår och idag! :o
|
Den sträckan du har byggt tills nu, är det landskab, eller har du signaliserat den också? :)
|
Bara landskap, men signalsättningen är en småsak på en enkelspårig sträcka. Ingenting jämfört med mängden arbete i Stockholmsområdet.
Idag har jag byggt "grunden" till landskapet fram till Avesta Krylbos södra infart, dvs terräng, vägar och större byggnader. :) |
Va det gick fort!
Ser fram mot nästa bilder från infarten och Avesta Krylbo station! :tumme_upp: |
kollar in försiktigt igen.. något nytt mon?^^ :)
|
Her kjøres Upsala Pendelen for tiden og den holder ruten etter rutetabellen helt fint :tumme_upp:
Gleder meg til vi kan ta turen til Avesta Krylbo station :tumme_upp: :tumme_upp: |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:53. |