![]()  | 

Ser väldigt bra ut! Synd bara att jag har kört så mycket i KRS på sista tiden, det får en att tycka att MSTS är lite simpelt:o  Fast om jag tar en paus med KRS och kör i MSTS mer så vet jag att känsla kommer tillbaks!:D  Längtar efter din rutt!!:D :D 
	 | 

1 bifogad(e) fil(er) 

Tack alla vänner för fina komentarer! 
	Jag visar nu Uddevallas gantrybryggorna och är färdigplacerade.  | 

Spelar ingen roll vad för tågsim som än må komma innan denna rutt blir klar, denna kommer köras ändå... 
	Kanonbra jobbat Totte!!!!  | 

Citat: 

| 

Citat: 

Flott arbeid og flotte bilder , Totte:tumupp: Mvh lukas  | 

Citat: 

Prova delux versionen av KMJ. Jag har satt ut animerade människor och objekt i den! Den finns här: http://msts.pointclark.net/msts/  | 

Citat: 

Var finns animerade människor att få tag på?  | 

Ja, det undrar jag också. I min rutt kunde man ju sätta ut några stycken där det finns utrymme kvar. Skulle snygga upp det hela lite grann! 
	 | 

Animerade människor & objekt 

Animerade människor och objekt hittar ni här: www.didi2004.de/ 
	Scrolla ner och där börjar listan med människorna.  | 

Hamnen... 

2 bifogad(e) fil(er) 

Hej! 
	Hamnbygget till Uddevalla pågår ännu men visar ett par bilder. Om animerande människor tittar jag på senare tillfälle, tack för hjälpen.  | 

Hej! 
	Jag söker Volvo bilar, men hittar inga. Några bra tips? Eller skapa nya åt mig? Anledningen är att Uddevalla har Volvo-bilindustri och det finns sidospår som biltransportvagnar finns där för att hämta Volvobilar. Tacksam för vänligt svar.  | 

Citat: 

Det finns en Volvo 240 HÄR. Den modellen kanske är lite gammal att ha med men det är i alla fall något! :) Trevlig rutt det ser ut att bli f.ö. :tumme_upp: Ska bli spännande att provköra när den väl släpps!  | 

Citat: 

| 

Citat: 

/Micke  | 

Tack för bilarna! Det blir bra med dom. :tumupp: 
	 | 
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:30. |