![]() |
Ser väldigt bra ut! Synd bara att jag har kört så mycket i KRS på sista tiden, det får en att tycka att MSTS är lite simpelt:o Fast om jag tar en paus med KRS och kör i MSTS mer så vet jag att känsla kommer tillbaks!:D Längtar efter din rutt!!:D :D
|
1 bifogad(e) fil(er)
Tack alla vänner för fina komentarer!
Jag visar nu Uddevallas gantrybryggorna och är färdigplacerade. |
Spelar ingen roll vad för tågsim som än må komma innan denna rutt blir klar, denna kommer köras ändå...
Kanonbra jobbat Totte!!!! |
Citat:
|
Citat:
Flott arbeid og flotte bilder , Totte:tumupp: Mvh lukas |
Citat:
Prova delux versionen av KMJ. Jag har satt ut animerade människor och objekt i den! Den finns här: http://msts.pointclark.net/msts/ |
Citat:
Var finns animerade människor att få tag på? |
Ja, det undrar jag också. I min rutt kunde man ju sätta ut några stycken där det finns utrymme kvar. Skulle snygga upp det hela lite grann!
|
Animerade människor & objekt
Animerade människor och objekt hittar ni här: www.didi2004.de/
Scrolla ner och där börjar listan med människorna. |
Hamnen...
2 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Hamnbygget till Uddevalla pågår ännu men visar ett par bilder. Om animerande människor tittar jag på senare tillfälle, tack för hjälpen. |
Hej!
Jag söker Volvo bilar, men hittar inga. Några bra tips? Eller skapa nya åt mig? Anledningen är att Uddevalla har Volvo-bilindustri och det finns sidospår som biltransportvagnar finns där för att hämta Volvobilar. Tacksam för vänligt svar. |
Citat:
Det finns en Volvo 240 HÄR. Den modellen kanske är lite gammal att ha med men det är i alla fall något! :) Trevlig rutt det ser ut att bli f.ö. :tumme_upp: Ska bli spännande att provköra när den väl släpps! |
Citat:
|
Citat:
/Micke |
Tack för bilarna! Det blir bra med dom. :tumupp:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:24. |