![]() |
Totte fruktansvärt snyggt gjort:)
Ser fram emot denna rutten:) Hoppas du kan bygga ut Linjen mot Jonsered lite längre också bara:) Åker den varje dag,så hade varit kul att få köra den själv:). Bygg gärna ut förbi Lerum,Floda,Alingsås,varför inte bygga upp till Herrljunga och sedan koppla ihop den med rutten mot Uddevalla?:):) Vore hur fräckt som helst:)
Totte vi ser fram emot fler rutter runt omkring i Västra Götaland. Och nu ser vi ju vem som bäst skulle kunna göra dessa...Dvs Du:) Ha de gött |
Citat:
Jag måste säga att det att det går inte förlänga spåren från Jonsered till Herrljunga p.g.a. tiden. Det skulle ta ytterligare minst halv år till. Så länge tänker alla som vill ha min rutt vänta mer. |
Uddevalla nästan klart
5 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Jag har laddat hem program "Hide Wire". Det var knepigt i början, nu lättare. Hide Wire hjälper mig ta bort trådar där det inte behövs. Det är bara spåren som går bra men inte växlarna. Växelaminationen fungerar inte om jag bort tråden. Här kommer bilderna, i Uddevalla C väntar SJ T44 med gods tillstånd att backa ner till hamnen. Kolla trådarna! Njut av bilderna! |
Kanonfint totte! :tumme_upp:
|
*Dräggel* Så himla likt verkligheten.
Tro mig alla på forumet. Har varit i Uv många ggr. Och detta är så likt verkligheten det kan bli i en simulator!!! :tumme_upp: :tumme_upp: :tumme_upp: :Yeah: |
Kanonfint!!!!:Yeah: :grin: :D :grin:
|
Väldigt snyggt. Kan bara vänta att få köra.
Hälsningar O Melin |
Snyggt som alltid Totte! :applad:
|
Ojojoj... Elegant så det förslår! :applad:
|
Du upphör inte att imponera. Snyggt. MVH. Ekan
|
Hej! Tack vänner för glada komentarer!
Ja, jag har jobbat med borttagningen av elledningar, där elloken inte får framföras t.ex. vid hamnar och godsområden. Jag vill gärna ha lite hjälp av er någon som kan kan skapa skylt-objekt är jag tacksam. En liten bild av den här. http://www.jarnvag.net/test/images/b...rrtavlarod.gif |
Hej!
Ingen som kan hjälpa mig med skylten? Nåväl, Jag har nu äntligen fått färdig Uddevallaområdet och några km bort från Uddevalla med vändslinga och liten station som är påhittad. Så äntligen börjar jag bygga från Öxnered till Trollhättan! Det blir mycket bergterräng så det blir broar och Göta Älv. |
Citat:
Jag tror mig ha sett en sådan skylt i NMJ-rutten. Kolla upp det! :) |
Citat:
|
Mycket märkligt :vetej: Tycker precis att det har suttit en elspärrstavla någonstans på NMJ. Tror t.o.m. jag har använt den till en privat rutt. Men jag kollar upp det.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:05. |