![]() |
Uppdatering med bilder....
3 bifogad(e) fil(er)
Hej!
I mitt tidigare inlägg skrev jag om Uddevalla är klar. Jag tog VT-Reginan och startar vid vändslingan som skall heta Vändslingan. Tåget rullar mot Uddevalla på Strömstadspåret. Njut av bilderna! |
4 bifogad(e) fil(er)
Mer bilder....
|
Ser (som vanligt) mycket bra ut! Lite skumt med vändslingan bara...men men...
Hade vart skoj med hela sträckan till Strömstad, fast jag vet...du har tillräckligt med jobb ändå! |
Citat:
|
Åh, så verkligt det ser ut! :grin:
|
1 bifogad(e) fil(er)
jo den finns på NMJ:)
Jädrans arbete du lägger ner, rutten ser toppen ut, hoppas du når fram till Mölndal...:applad: elsparr-red.s |
Citat:
|
Elspärren..
3 bifogad(e) fil(er)
Tack Hawk!
Visar nu i Mellerud. Lokstallet, lägg märke till om trådarna är gömda där. Andra bilden visar elspärren. Tredje är Y7 väntar på tillstånd att köra mot Årjäng. (fast spåren fortsätter inte dit) |
Snyggt! Bara på bild två, så ser det lite konstigt ut när elspärrstavlan svävar. Men du är väl inte klar med gantrys än?:grin:
|
Väg- och brobygge pågår....
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Till Bönan, jag har placerat gantryn och hänger skyltarna så det syns bättre. Ja, jag närmar nu till Trollhättan med bygge av vägar och broar. Området heter Överby och har stort affärcentrum. Stora högbron heter Stallbackabron, som de stora fartygen flyter under bron. |
Underbart!:tumupp: Åhhhh, vad jag längtar efter denna rutt!
|
Stallbackabron...
2 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Ja, jag har placerat Stallbackabron till Trollhättan. Den är fyrfilig-motorväg för E45 och väg 44. Micke321 gjorde 50meter höga pelare, stort tack Micke! |
Härligt att se att det går framåt. Och bra att du får hjälp, när vissa objekt saknas...
Säg gärna åt Micke att lägga upp bropelarna på BB, kan vara fler som behöver rejäla sånna! |
Kul att du tycker om detta. Bron finns att hämta:http://www.train-sim.com/file.php
Skriv: ci_brdg1.zip Dessa pelare är för korta så därför fick jag hjälp av Micke321. |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:59. |