Svenska 3D-Tåg - Forum

Svenska 3D-Tåg - Forum (http://www.e-buzz.se/forum/index.php)
-   Off-topic (http://www.e-buzz.se/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Positiva tråden (http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=20236)

jonte34 2011-12-21 15:32

Sista skoldagen imorgon, och så åker man till Stockholm också. :grin::grin::tumme_upp::tumme_upp:

Jockes 2011-12-21 17:05

Citat:

Ursprungligen postat av jonte34 (Inlägg 251910)
Sista skoldagen imorgon, och så åker man till Stockholm också. :grin::grin::tumme_upp::tumme_upp:

Själv hade man den idag! Riktigt skönt faktiskt! Och så, välkomna till Stockholm! :) Även om jag själv skulle föredra landet :rolleyes:

josu 2011-12-25 10:17

Bra julklapp!

Fick RailWorks 3 i julklapp av min morbror och moster! VÄLDIGT nöjd!!! ;)

Micke.L 2011-12-27 18:27

Precis installerat 2x4gb + 2gb = 10gb RAM i datorn, så prestandan för RAM är nu 7.3 istället för 5.5 :)

Dessutom har komplett godkänt min returansökan på det RAM-minne på 4gb som inte passade till datorn!

simonbertilsson 2011-12-29 03:24

Imorgon bär det av hem till Östergötland igen. Hemma hos föräldrarna bra, men hemma hos sig själv bäst eller vad det nu är man säger. ;)
Ska bli skönt att återse sin lägenhet efter drygt en vecka.

sealpower 2011-12-29 03:48

Citat:

Ursprungligen postat av simonbertilsson (Inlägg 252632)
Imorgon bär det av hem till Östergötland igen. Hemma hos föräldrarna bra, men hemma hos sig själv bäst eller vad det nu är man säger. ;)
Ska bli skönt att återse sin lägenhet efter drygt en vecka.

Förstår precis vad du menar, själv dröjer det dock till nyårsdagen innan man åter lämnar fäders jord och styr kosan hemåt Luleå till.

Micke.L 2011-12-29 17:48

Har precis fått laddat ner gta4 från steam igen (hade det på min dator innan men det hackade för mycket) men med ny hårddisk och mer ram flyter det på perfekt :)

Dson 2012-01-09 17:36

Världen behöver mer glädje och kärlek (kram till er alla) och behöver piffas upp, så jag väcker den här tråden igen, i sann hippie-anda.

Har haft en förbaskat trevlig helg, helt enkelt! :)
En tur till Falun med en god vän i Fredags, sedan en planerad dagskryss med Silja Line som istället blev en dygnskryss eftersom Silja gav oss en A-hytt och extra frukost pga inställt stopp i Mariehamn.
Och igår söndag träffade jag två av mina kusiner för första gången på flera år, mycket har hänt sedan dess och vi hade mycket att prata om. Och framförallt, den viktigaste anledningen; Supernintendo. Vi satt uppe och spelade Super Mario långt in på natten!:)

Och i förmiddags ringde en lotsfirma från Gävle upp och frågade om jag var intresserad av att börja köra! Så jag har förhoppningsvis jobb på gång dessutom!:)

fargus 2012-01-09 17:51

skola imorgon för mig som vanligt och det kommer bli kul att träffa mina kompisar på rasten också som går i 7:an, 8:an och 9:an :Yeah:

X2an 2012-01-12 21:46

Måste väl vara lite glad efter allt negativt som hänt nydligen...
Visserligen gillar jag inte skolan och gå upp tidigt - Men att mötas upp med kompisar och ha det trevligt - även utanför skolan är kul. Första veckan är (nästan) färdig och man har kommit in i de normala rutinerna.

På något konstigt sätt känner jag mig lättad just nu...

Dson 2012-01-13 12:17

Jobbet jag skrev om i måndags verkar fixat. På måndag och resten av den veckan ska jag följa med ordinarie förare på körningen. Bara att hålla tummarna!:)

Kanske man kan få ihop pengar till Hawaii-resan i sommar, trots allt?

X2an 2012-01-13 22:28

Citat:

Ursprungligen postat av Dson (Inlägg 254076)
Jobbet jag skrev om i måndags verkar fixat. På måndag och resten av den veckan ska jag följa med ordinarie förare på körningen. Bara att hålla tummarna!:)

Kan du skaffa ihop pengar till en till :D?

ekankal 2012-01-13 22:57

Citat:

Ursprungligen postat av Dson (Inlägg 254076)

Håller tummarna åt dej, jag med.

Hmm, kanske man skulle höra om dom behöver fler chaffisar, om man får ihop till en Hawaii-resa så snabbt (eller du kanske tänkte åka vattenskidor dit?? hehe) ;):D:D.

bönan 2012-01-16 22:09

Ah, imorgon börjar skolan 10:10!:D:D:D

Bombardier Train 2012-01-16 22:14

Citat:

Ursprungligen postat av bönan (Inlägg 254341)
Ah, imorgon börjar skolan 10:10!:D:D:D

Skönt, jag börjar kl. 8.00... :vetej:

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:47.